Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger litt hjelp til å finne en sang...

så en video som var filmet fra en konsert (turne ? mother earth tour ?), tror konserten var fra 2005/2006, det lå noen cruiseskip i bakgrunnen.

sangen kom vel ca midt i konserten og det startet med at det sto tre personer i "munkekutter" bak på senen og slo på en slags trommer (ikke vanlige trommer) og deretter kom det ut to personer på styltebein som var kledd opp som en slags surrealistiske flaggermusmenn men knøttsmå vinger.

deretter kom vokaldama ut på scenen og sangen begynte.

noen som vet hviken sang jeg tenker på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå skal jeg spørre det vanlige spørsmålet alle spør? Husker du noe som helst av teksten, en liten bit eller noe? Og søke på google funker ikke alltid, men det kan hjelpe meg og kanskje finne den biten i en av sangene dems..

Og tar jeg ikke helt feil så var det sel silent force tour hvis det var i 05/06, for mother earth kom jo mye tidligere enn det..

Og etter jeg fant videoen på google videos og siden den var delt opp i to og sangen midt mellom begge to var "See who i am" så spør jeg om det imens ettersom hele første videoen må lade seg før jeg kan se starten av sangen hehe..

Endret av Gjest
Skrevet

Den som leter litt finner.. :)

Sangen heter Towards the end og er en bonus track på The silent force albumet..

Skrevet

takker, har lurt på det der en stund nemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...