Gå til innhold

Radiator til eldre bil... hvor ?


minienthe

Anbefalte innlegg

radiatoren på min gode gamle mazda (86 modell) har sagt takk og farvel men hvor får jeg tak i ny ? å kjøpe brukt på bilopphugger er ikke aktuellt for der har jeg jo ingen garanti for at den jeg kjøper er tett osv.

får man tak i såpass store deler på mekonomen, torshov etc ? andre tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

har biltema såpass store bruksdeler ? trodde de hadde mest småting som viftereimer, filtre etc jeg ?

*sjekke på mandag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Radiatorservice skaffer det meste av radiatorer og er i 9 av 10 tilfeller billigst også. (Jeg får av og til i oppdrag av min bilmekanikermann å skaffe radiatorer til ditt og datt og så langt tror jeg at jeg har endt opp hos Radiatorservice i samtlige tilfeller, d.v.s. 5 - 6 hittil i år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den der skjønte jeg mindre av :sjenert:

jeg har en mazda 323 1,5 lx automat men jeg har ikke oljekjøling (fyller da på med frostvæske ihvertfall ?)

og de har et sånt IDIOTISK kontaktskjema og... HATER sånt :frustrert:

Endret av minienthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en A/T radiator er den nederste dalen av radiatoren, en egen seksjon for gearolje. ;) Du vil se at nederst på radiatoren er det to slanger som er koblet til radiatoren.

Men det er ingen påfylling for olje på radiatoren, bare kjølevæske.

Ta en telefon på mandag..;)

Endret av Toro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, skal ringe mekonomen i morgen men den nettsiden deres er litt gøyal for i følge de så finnes det ingen bil med mitt registreringsnummer så jeg får ikke søkt opp delen.... jeg har en spøkelsesbil :ler:

Endret av minienthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk... havner vel på rundt 4000 totalt for deler og reparasjon... det var de skattepengene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...