Cognizance Skrevet 23. juni 2007 #1 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Mine målsetninger for en date: 1. Ha det kjekt ilag. 2. Bli litt bedre kjent. 3. Vise den andre personen at jeg liker henne/han. Om jeg blir likt tilbake? Det kan jeg ikke kontrollere direkte, derfor er det heller ingenting å bekymre seg for. Jeg er slik jeg er, og enten blir jeg likt, eller så blir jeg det ikke. Uansett var det et hyggelig treff. Med dette tankesettet blir dating noe morsomt og trivelig, og helt ufarlig. Edit: Urf denne skulle egentlig postes på singelforumet. Moderatorer, hjeeelp! Endret 23. juni 2007 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2007 #2 Del Skrevet 23. juni 2007 Dette ser ut som flotte punkter. Lykke til og kos deg med de datene du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Del Skrevet 23. juni 2007 Mine målsetninger for en date: 1. Ha det kjekt ilag. 2. Bli litt bedre kjent. 3. Vise den andre personen at jeg liker henne/han. Tåpelig. Jeg har kun en målsetning: å knulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Del Skrevet 23. juni 2007 Mine målsetninger for en date: 1. Ha det kjekt ilag. 2. Bli litt bedre kjent. 3. Vise den andre personen at jeg liker henne/han. Om jeg blir likt tilbake? Det kan jeg ikke kontrollere direkte, derfor er det heller ingenting å bekymre seg for. Jeg er slik jeg er, og enten blir jeg likt, eller så blir jeg det ikke. Uansett var det et hyggelig treff. Med dette tankesettet blir dating noe morsomt og trivelig, og helt ufarlig. Edit: Urf denne skulle egentlig postes på singelforumet. Moderatorer, hjeeelp! Jeg synes dette hørtes litt for snilt og uskyldig ut, spesielt til mann å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 23. juni 2007 #5 Del Skrevet 23. juni 2007 Problemet på date for min del er punkt 3. Det skal litt til å like nokon etter ein date, ein må liksom prøve så hardt å like den andre, at det for min del ikkje funkar. Ein date er på ein måte truande, eg føler at mannen har forventningar om at noko skal skje, og eg er kanskje ikkje heilt der, og så blir det ekkelt, etc. Og så er det ofte ein av partane som er meir interessert enn den andre, og han eller ho sender meldingar etter daten, og blir litt pågåande, eller viser med meldinga at han eller ho er (veldig) interessert, og skremmer bort den lille interessen som kanskje var gryande hjå den andre parten. (Det er mine erfaringar med dating.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 23. juni 2007 #6 Del Skrevet 23. juni 2007 Nå "dater" ikke jeg, siden det skaper rar stemning og forventninger fra min og hennes side. Hun må gjerne lure på om det er en date, men jeg kommer aldri til å bruke det ordet selv. Dating fører ingenting godt med seg. Når jeg treffer en dame har jeg følgende agenda: - Få henne til å le - Jeg skal kvalifisere henne - Minst mulig, om mulig intet tørrprat Tar det for gitt at hun vet at jeg på et eller annet plan er interessert siden jeg i det hele tatt møter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, ikke sant, forventningene er problemet - forventninger til hva som skal skje etter daten. De aller fleste dater blir bare trivelige kaféturer eller middager eller hva man nå gjør. Å forvente at noe mer skal skje blir for det første et statistisk feilgrep, for det andre så er det direkte kontraproduktivt. Ergo har det ingen mening å ha forventninger om noe mer enn et trivelig møte. Samtidig så kan det selvsagt være lurt å være åpen for å la ting skje. En direkte og effektiv måte å vise jenta at man liker henne er å komme med seksuelle framstøt - kroppskontakt, kyss, og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #8 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, ikke sant, forventningene er problemet - forventninger til hva som skal skje etter daten. De aller fleste dater blir bare trivelige kaféturer eller middager eller hva man nå gjør. Å forvente at noe mer skal skje blir for det første et statistisk feilgrep, for det andre så er det direkte kontraproduktivt. Ergo har det ingen mening å ha forventninger om noe mer enn et trivelig møte. Samtidig så kan det selvsagt være lurt å være åpen for å la ting skje. En direkte og effektiv måte å vise jenta at man liker henne er å komme med seksuelle framstøt - kroppskontakt, kyss, og så videre. For meg høres dette ut som en lærebok for unge gutter i hvordan man omgås det annet kjønn. Ikke noe jeg ville ha datet hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke noe jeg ville ha datet hvertfall. Hm. Men hvordan kan du vite hvordan det du dater, tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #10 Del Skrevet 23. juni 2007 Hm. Men hvordan kan du vite hvordan det du dater, tenker? Ved å ta en kjapp titt på innleggene? Bare et forslag. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 24. juni 2007 Ved å ta en kjapp titt på innleggene? Bare et forslag. :kaffe: Livet er for kort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestogsånn Skrevet 24. juni 2007 #12 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette ser ut som flotte punkter. Lykke til og kos deg med de datene du har. Enig med Ballatrix jeg, Husk bare at kyssefrosking/dating er et krevende spill. Klarer man å kose seg og ha det bra med andre mennesker så er tross alt det værste som kan skje at man utvider sitt sosiale nett... Det finnes ingen fasit på slikt, på samme måte er veldig få mennekser støpt i samme form... Har man det bra med seg selv så smitter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #13 Del Skrevet 24. juni 2007 Livet er for kort :-) Jøss, er det så kort at selvrefleksjon over egne tanker og uttalelser ikke får plass? Det får en si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 24. juni 2007 #14 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) slettet Endret 20. desember 2010 av Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 24. juni 2007 #15 Del Skrevet 24. juni 2007 Tåpelig. Jeg har kun en målsetning: å knulle. ja de fleste vil knulle etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gerda Skrevet 24. juni 2007 #16 Del Skrevet 24. juni 2007 ja de fleste vil knulle etterhvert. De blir fort lei av det når mannen mister håret, legger på seg, drikker øl, ser sport, blir likegyldig, blir ennå mer kjedelig i sengen, raper, legger fra seg tanntråden på bord rundt i huset, snorker og er fornøyd med alt fordi ingen sier i fra. Menn er noen svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #17 Del Skrevet 24. juni 2007 De blir fort lei av det når mannen mister håret, legger på seg, drikker øl, ser sport, blir likegyldig, blir ennå mer kjedelig i sengen, raper, legger fra seg tanntråden på bord rundt i huset, snorker og er fornøyd med alt fordi ingen sier i fra. Menn er noen svin. Noen jeneter er bare utroligt sympatiske og emosjonelt utviklede, inteligente og hensynsfulle, og evne til å glede andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 24. juni 2007 #18 Del Skrevet 24. juni 2007 De blir fort lei av det når mannen mister håret, legger på seg, drikker øl, ser sport, blir likegyldig, blir ennå mer kjedelig i sengen, raper, legger fra seg tanntråden på bord rundt i huset, snorker og er fornøyd med alt fordi ingen sier i fra. Menn er noen svin. *Leter etter noen ved navn "Gerda" på Ottars medlemsliste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) De blir fort lei av det når mannen mister håret, legger på seg, drikker øl, ser sport, blir likegyldig, blir ennå mer kjedelig i sengen, raper, legger fra seg tanntråden på bord rundt i huset, snorker og er fornøyd med alt fordi ingen sier i fra. Alle mennene jeg har vært sammen med har vært noen svin. Det virker som du kansje har vært noe ukritisk med hvem du har blitt sammen med, gitt dine dårlige erfaringer. Endret 24. juni 2007 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke Gerda likevel Skrevet 24. juni 2007 #20 Del Skrevet 24. juni 2007 *Leter etter noen ved navn "Gerda" på Ottars medlemsliste* Gjesteinnlegget var ment litt pøblete. Fint du tok det med humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå