Gjest Bodillen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ser for meg en lys (hvit/creme) tapet med store blå eller turkise blomster - litt sånn retro i stilen. Finner det ikke noe sted!!! Det nærmeste jeg kommer er noen jeg så på nettsiden til Designers Guild, men den koster sikkert en formue... Skal tapetsere mellom benker og overskap på kjøkkenet, og legge herdet glassplate over. Tenker meg tapet, fordi jeg ser for meg at det blir for kjedelig å bare male i en farge, selv om jeg har funnet verdens fineste blåfarge. Kjøkkenet er i helhvitt (høyglans), med nesten helt hvite vegger, så jeg synes jeg må ha noe fresht. Forslag? Tips?
Gjest -eline- Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Vært på Maxbo på Alnabru og sett? De har et vanvittig stort utvalg.
Gjest Bodillen Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vært på Maxbo på Alnabru og sett? De har et vanvittig stort utvalg. Aj, tusen takk for tips! Raser dit i morgenden dag!
Gjest Frysepulver Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Aj, tusen takk for tips! Raser dit i morgenden dag! Da kan du jo komme hit på besøk etterpå da
Gjest Bodillen Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Da kan du jo komme hit på besøk etterpå da Ja, egentlig, for jeg har din yngste søsters regnjakke, og den kunne hun nok trenge nå. Dessuten skal jeg låne en takboks av din far! Også kunne jeg godt tenke meg å se det nye badet deres...
Gjest Frysepulver Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Ja, egentlig, for jeg har din yngste søsters regnjakke, og den kunne hun nok trenge nå. Dessuten skal jeg låne en takboks av din far! Også kunne jeg godt tenke meg å se det nye badet deres... Har min far takboks? :klø: Alle her er hjemme. Mamma jobber fra 10-14, min 8-årige søster skal "jobbe" hun også. Jeg må vel bidra. De skal forresten være natteravner i morgen, men de andre på gruppen deres takker nei i tur og orden, så pappas store håp er at de blir alene, for da kan de late som de har vært ute og tråkket i de tre obligatoriske timene
Gjest Bodillen Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Har min far takboks? :klø: Alle her er hjemme. Mamma jobber fra 10-14, min 8-årige søster skal "jobbe" hun også. Jeg må vel bidra. De skal forresten være natteravner i morgen, men de andre på gruppen deres takker nei i tur og orden, så pappas store håp er at de blir alene, for da kan de late som de har vært ute og tråkket i de tre obligatoriske timene
Gjest Frysepulver Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Så nær som alle barna "deres" er på konfirmasjonsleir i helgen, de reiste i dag. Dessuten er min søster en kjiping som bare sitter hjemme, så pappa finner det i overkant urettferdig at han skal måtte passe på andres fulle barn. Litt kjipt å få utdelt St. Hansaften når alle vil kose seg, og foreldrene til de virkelig jævlige tenåringene kan spise middag og hygge seg i ro og mak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå