Gå til innhold

Tips til brudevals?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den skal vi bruke - den er så søt og så utrolig enkel å danse til. Skal spilles på flygel :sol:

Har du en link til et sted jeg kan høre på den? :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde "Lift me" med Madrigada, kjemperomantisk! :hjerter:

Gjest Gjest
Skrevet

Går det ikke også an å danse til leonard cohen - take this waltz? Den syns jeg er så nydelig!

Skrevet

At last - eva cassidy

That´s Amore - Sinatra

Skrevet

Vi dansa til Älska mej nu av Bjórn Afzelius. Ingen av oss er valsefolk, og begge er veldig glad i musikken hans.

Gjest Gjest
Skrevet

Nothing else matters ikke romantisk??? Har du egentlig hørt teksten?? Bedre finnes ikke!

Skrevet (endret)

Vi hadde veldig lyst å danse til "From this moment" av Shania Twain og Bryan White. Men den har ikke valsetakt, så nå er vi veldig usikker.

Endret av Elize
Skrevet
Vi hadde veldig lyst å danse til "From this moment" av Shania Twain og Bryan White. Men den har ikke valsetakt, så nå er vi veldig usikker.

Noen som kan hjelpe?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Vi hadde tenkt til å danse til Nothing else matters fra Metallica, men har litt problemer med takten... :sjenert: Trodde det gikk ann å danse engelsk vals til den, men er ikke sikre. Er det noen som vet om det går ann a danse vals til den eller er den en annen litt utradisjonell sang som dere vet om som kan passe? Alle forslag tas i mot med stor TAKK :)

Spurte mannen min( han er danselærer) den går ikke i valsetakt desverre, men dere kan jo danse rolig til den allikevel da, trenger jo ikke å være vals.....

Skrevet

Et vennepar hadde den sangen fra tv-serien Nikolaj og Julie. "Right next to the right one" med Tim Christensen, mener jeg.

Den er så nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...