Ray Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vi hadde tenkt til å danse til Nothing else matters fra Metallica, men har litt problemer med takten... Trodde det gikk ann å danse engelsk vals til den, men er ikke sikre. Er det noen som vet om det går ann a danse vals til den eller er den en annen litt utradisjonell sang som dere vet om som kan passe? Alle forslag tas i mot med stor TAKK
Gjest tomat Mina Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Sønnavindsvalsen er en nydelig sang Skrevet av Prøysen
Frey Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Dere kan vel danse til den dersom det er den sangen dere vil ha. Første dansen må jo ikke være vals
Gjest Gjest_Ally_* Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Sønnavindsvalsen er en nydelig sang Skrevet av Prøysen Den skal vi bruke - den er så søt og så utrolig enkel å danse til. Skal spilles på flygel
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Helt annen musikksmak, men den sangen fra filmen Amelie liker vi veldig godt. Og man kan danse vals til den.
Gjest Silmarill Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Sønnavindsvalsen er en nydelig sang Skrevet av Prøysen Den er sååå fin og sååå passende og såååå "enkel" å danse til
Ray Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 Tusen takk. Er det noen av dere som vet hvor jeg kan høre den sangen? Husker ikke hvordan den er.....
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=RD3WwM6l1J0
Ray Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2007 Den var fin den, men ikke helt sånn vi hadde tenkt. Men tusen takk for hjelpen
Gjest 3llie Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Vi skal danse etter Secret Garden - Nocturne. Endret 24. juni 2007 av 3llie
Gjest zeppelin Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Vi hadde tenkt til å danse til Nothing else matters fra Metallica, men har litt problemer med takten... Trodde det gikk ann å danse engelsk vals til den, men er ikke sikre. Er det noen som vet om det går ann a danse vals til den eller er den en annen litt utradisjonell sang som dere vet om som kan passe? Alle forslag tas i mot med stor TAKK Det finnes jo såå mange romantiske sanger. Jazz sanger, altså... Nothing else matter er jo rååå, men ikke så grådig romantisk at det gjør noe.. Personlig synes jeg jazz og kjærlighet passer så godt sammen at jeg begynner å fantasere om mitt eget bryllup Men her er mine forslag: - There Will Never Be Another You - Bud Powell Trio - More I Know You - Fats Waller & His Rhythm - At Last - Etta James - When I Fall In Love - Carmen McRae - The Way You Look Tonight - Margaret Whiting - It Had To Be You - Shirley Horn - All The Things You Are - Ella Fitzgerald :rødme: Utradisjonelle vet jeg ikke om de er.. men uforglemmelig blir de nok. Lykke til!
Ray Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2007 Men Nocturne er ikke valsetakt? Men jeg kikka i noen andre innlegg og der var det et tips om Norah Jones Come away with me. Så kanskje det blir den. Tusen takk for hjelpen alle sammen.
Gjest zeppelin Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Haha.. Under mamma sin brudevals, tok tanten hennes fatt i hånden min, la den inntil hjertet sitt og begynte å synge med for FULL hals. Og da snakker vi opera-stemme Det var veldig tidig.. for hun var utrolig rørt og hadde sikkert tårer i øynene også.. hehe.. Artig liten skrue. Burde vel kanskje si at hun hadde hatt litt for mye å drikke også
Gjest 3llie Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Joda, vi har gått valsekurs og danset til den vi.
Brudeberta70 Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 Det var vel sønnevindsvalsen vi ville høre på!
Gjest Silmarill Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Denne er fin se http://www.youtube.com/watch?v=uEMF-yq60OQ Stakkars brudepar og gjester Husk lyd.... Endret 24. juli 2007 av Silmarill
øyenstikker Skrevet 24. juli 2007 #18 Skrevet 24. juli 2007 hæææregud....jeg ville begynt å stor-tute hvis jeg måtte danse bryllupsvals til det der Huff..
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 fyf. så jævlig Hadde stortuta jeg også med det bandet og den sangeren Lønner seg nok å ikke ta det billigste bandet ja
Ray Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. juli 2007 Vi danset etter valsen fra Gudfaren-filmen (mannen min ville ikke danse til en sang som "han mister manndommen av" ). Det ble kjempebra Som dans nummer to valgte vi Norah Jones sin Come away with me. Hadde et kjempe bra band som spilte. De heter Juicy Talk. Anbefales!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå