Gifteklar:) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Trenger råd og tips angående hvilken leppestift og kompaktpudder jeg skal kjøpe til bryllupet. Jeg vil at leppestiften skal sitte ganske godt, blir vel en del spising og kyssing Ha litt glans, men ikke være for "glossy". Tenkte å kjøpe en med ganske naturlig farge, siden jeg ikke bruker leppestift til vanlig, kun litt lipgloss. Kompaktpudderet er bare for å "fylle" på hvis sminken falmer litt utover kvelden. Trenger et som matter ned og dekker litt rødtoner uten at det ser svært kunstig ut. (Om det spiller noen rolle er jeg ganske nordisk... Mellomblondt hår, rosatoner i huden). Kan du anbefale en bra leppestift?? Er det et merke som generelt har bra leppestifter? Er helt blank på dette området... Samme gjelder kompaktpudder, kom med tips:)
~white lady~ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Kan anbefale et kompaktpudder som jeg bruker selv- fra Clinique, som heter "stay buff". Jeg bruker nr 1, har veldig lys hud med rosatoner. Du bestemmer selv hvor mye det skal dekke, jeg bruker en kost istedenfor den svampen som følger med. Matter naturlig ned. Ellers så synes jeg mineralsminken fra ID bare minerals så veldig fin ut på, men huden min ble for tørr av å bruke den over tid. (blandingshud med tørr overflate) Lykke til da!
kitekatt Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ang. leppestift bruker jeg bare glosser selv, men clarins har noen fine. spesielt Rosewood er fin og naturlig http://us.strawberrynet.com/productDetail....90&goChar=C Lancome har mange fine, spesielt den på stift, feks denne (har i andre farger og) http://us.strawberrynet.com/productDetail....31&goChar=L eller Juicy Tubes. De bruker jeg til daglig, slår aldri feil, til fest med en naturlig lipliner som jeg har litt på leppene og for mer farge. Disse har jeg og er fornøyd med,ellers vet jeg at IsaDora har kommet med noen "sheer" leppestifter som ser veldig fine og naturlige ut. Endret 24. juni 2007 av kitekatt
Ce'Nedra Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 I en slik anledning ville jeg valgt en leppestift fra Dior. De sitter sinnsykt godt. Vanskelig for meg å komme med forslag til farge, men det kan de sikkert hjelpe deg med på parfymeriet. Pudder.. Hm.. Er fornøyd med kompaktpudderet til Chanel, det sitter veldig godt. Jeg pleier bare å måtte friske det opp en gang i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå