Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Husmora
Skrevet

Jeg sliter litt med å finne meg bikini. Dvs at jeg har funnet en, med innlegg, som sitter kjempefint, men skulle hatt en til. Jeg bruker str 75 D og er litt usikker på om jeg kan ha halterneck, bør vel kanskje prøve det.. Jeg trenger litt løft og støtte, så jeg er litt redd for at det blir for tungt for nakken, har liksom ikke den beste holdningen i fra før, men ikke de største puppene heller ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme str som deg og kjøpte halterneck. Hadde først en sånn billig trekant sak fra H&M, det var ikke godt å gå med (tynne stropper-au)og IKKE pent. Fant en halterneck som ser ut som en trekant bikini, men den er med spiler og brede bånd. God på og det ser mye finere ut :)

Skrevet

Halterneck ser bra ut på damer med litt størrelse på puppene også. Men som Ami nevner over her, du bør nok se etter en med litt solide stropper og gjerne spiler, så puppene holdes litt på plass.

Ellers så er det fint med bikinier med spiler, men som likner mer på "vanlige" bh'er. De har gjerne litt mer støtte enn halterneck-bh'er, synes jeg. I tillegg kan man jo ta ned stroppene når man ligger, så man ikke får skille midt på brystet. De er litt vanskeligere å finne i sommer, men Kappahl har noen i hvertfall.

Skrevet

Så lenge cupen er stor nok er halterneck pent også til litt store bryster. Selv har jeg flere halterneck bikinier og trives kjempegodt med de. Synes skuldrene mine ser mye penere ut med halter enn med tynne stropper....

Gjest Husmora
Skrevet

Takk :) Da skal jeg se om jeg finner en med spiler, og prøve den. Kjekt å høre andres erfaringer :)

Jeg har flere bikinier som er ala vanlig bh, dvs med spiler og skulderstropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...