Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en bra rettetang, helst en smal en. Noen gode tips, helst under tusenlappen? Vil gjerne kjøpe i butikk, altså ikke via LF med mindre noen har svært gode erfaringer med rettetangene de har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte meg ny rettetang i dag, en smal en. Etter det lille jeg har prøvd av den på egenhånd er jeg svært fornøyd. Har fått glattet ut håret med samme type rettetang i frisørsalong og har hatt helt glatt hår i flere dager etterpå (jeg har veldig tykt og krøllet hår).

Den heter Corioliss og kostet kr. 1200 i frisørsalong. (www.corioliss.com)

Skrevet

HH Simonsen glattetang er den beste på markedet pr dags dato

Skrevet
HH Simonsen glattetang er den beste på markedet pr dags dato

Er den bedre enn GHD? Skal kjøpe meg ny rettetang nå.

Skrevet

Yes, det er den=) den fikk mange fler poeng på scoren enn ghd=) Ghd bruker ikke vi frisører lengre om vi ikke har en i salongen som er gammel da=) blir færre og færre som selger de også=)

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har en stor tung klædd av en rettetang fra OBH Nordica. Den suger. Gleder meg til å kjøpe en ny.

Forresten noen som vet om de som har bølgeplater som følger med, om de har samme kvalitet som de uten?

Skrevet

Ja, apropos bølgeplater - jeg vil helst ha en uten. Min har bølgeplater i tillegg, og jeg føler det gjør den dårligere. Tar lang tid å varme opp, dessuten faller platene litt for lett av.

Skrevet

Jeg har en rettetang som heter CHI. Den er veldig ok. Kostet 1300 og ble kjøpt i en frisørsalong. Jeg har tykt hår og synes det ikke går så lang tid før håret retter seg ut. Men jeg hadde en slik billiggreie før da, og etter den virker nok alt bra.....

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har en kjøpt i salong fornoen år siden, men har sett at det finnes mindre saker som også er buet ut mot sidene så man unngår den "stripen" der man setter tangen. Noen som vet hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...