Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp kjøpt to par crocs på internett nuh..

det ene paret til og ha på jobb (rosa proffessional)

den andre til vasse rundt i privat..(lime/rosa athens)

http://taylorshoes.com/crocs.htm

hvilken modell med hvilken farge ville du hatt?

dere som ikke vil ha pga. div. meninger, dont answer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Crocs er noe av de styggeste skoene som noen gang er blitt produsert nest etter helseskoene.

Jeg kjøpte meg noen originale Crocs i Pearl-farge. Ingenvits å pynte seg med Crocs akkurat :ler:

Det verste synet som møtte meg på lenge var ei råflott dame i dress, Dyberg Kern smykker og CROCS :sprettoy: Hallo! Gi oss en flott trend tilbake! Crocs er kun sko en bruker på jobb (jeg tråkker rundt på betong hele dagen) og til hjemmebruk. (!)

Skrevet

Til hjemmebruk ville jeg valgt en mørk farge, så kan man tråkke rundt i søle og grønske uten at det synes noe særlig. Enten svart eller den brune. Til jobbruk så hadde jo en gøyal farge vært noe, den røde eller rosa f.eks. Har sett mange sykepleiere i crocs, og det ser så fresht ut med den hvite drakten og knallblå/rosa crocs ;)

(Har nettopp kjøpt meg svarte crocs selv-herlige å gå på! Blir crocs de nye "uggs"??)

Skrevet

Mary Jane!!

knallfine på, litt mere feminine;)

ville hatt i lyseblå elelr seafoam tror jeg.

evt sorte

Skrevet

Kjøpte rosa BO, desse passet meg best.

Skrevet

Det måtte blitt Sassary Chocolate/gold

Skrevet

Synes heller ikke Crocs er noe fint, men Cleo var ikke så illle. Likte fargen Tarqoise/Sea Foam.

Eller sa var ikke Mary Jane så ille. Likte pearl, light blue eller pink.

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har lilla Caymans nå, geniale på jobb og til bare å slenge på seg, samt til å bruke inne.

Ønsker meg Army-grønne Mary Janes, de kunne jeg nesten brukt overalt unntatt helt til pent.

Gjest Emera
Skrevet

Fine blir de ikke uansett, men jeg ville nok valgt Cleo pearl/celery eller black/charcoal.

Skrevet

Jeg har Cayman i svart og scutes i brunt. De er gode å gå med begge parene, men scutes er best.

Skrevet

Jeg sikler litt på athens, chocolate/khaki..

Gjest gladidagogså
Skrevet

jeg har athens i pearl og coral...supre som innesko og subberundthagen sko..også bruker eg Endeavour på jobb..i knallrød.. har ikke kjent meg sliten i ryggen etter eg begynte med crocs!

har også lyst på Cleo..

Gjest Gjest_rosa på ball_*
Skrevet

De roooooooooooooooooooooosa!!!!

Skrevet

De skoene der er sååååå stygge!!!! Helt utrolig at de har blitt en suksess... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...