^me^ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 har nettopp kjøpt to par crocs på internett nuh.. det ene paret til og ha på jobb (rosa proffessional) den andre til vasse rundt i privat..(lime/rosa athens) http://taylorshoes.com/crocs.htm hvilken modell med hvilken farge ville du hatt? dere som ikke vil ha pga. div. meninger, dont answer...
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Crocs er noe av de styggeste skoene som noen gang er blitt produsert nest etter helseskoene. Jeg kjøpte meg noen originale Crocs i Pearl-farge. Ingenvits å pynte seg med Crocs akkurat Det verste synet som møtte meg på lenge var ei råflott dame i dress, Dyberg Kern smykker og CROCS Hallo! Gi oss en flott trend tilbake! Crocs er kun sko en bruker på jobb (jeg tråkker rundt på betong hele dagen) og til hjemmebruk. (!)
~white lady~ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Til hjemmebruk ville jeg valgt en mørk farge, så kan man tråkke rundt i søle og grønske uten at det synes noe særlig. Enten svart eller den brune. Til jobbruk så hadde jo en gøyal farge vært noe, den røde eller rosa f.eks. Har sett mange sykepleiere i crocs, og det ser så fresht ut med den hvite drakten og knallblå/rosa crocs (Har nettopp kjøpt meg svarte crocs selv-herlige å gå på! Blir crocs de nye "uggs"??)
nynne Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Mary Jane!! knallfine på, litt mere feminine;) ville hatt i lyseblå elelr seafoam tror jeg. evt sorte
Rexina Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Synes heller ikke Crocs er noe fint, men Cleo var ikke så illle. Likte fargen Tarqoise/Sea Foam. Eller sa var ikke Mary Jane så ille. Likte pearl, light blue eller pink.
Gjest Sativa Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har lilla Caymans nå, geniale på jobb og til bare å slenge på seg, samt til å bruke inne. Ønsker meg Army-grønne Mary Janes, de kunne jeg nesten brukt overalt unntatt helt til pent.
Gjest Emera Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Fine blir de ikke uansett, men jeg ville nok valgt Cleo pearl/celery eller black/charcoal.
Amanlis Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har Cayman i svart og scutes i brunt. De er gode å gå med begge parene, men scutes er best.
Cowgirl22 Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Jeg sikler litt på athens, chocolate/khaki..
Gjest gladidagogså Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 jeg har athens i pearl og coral...supre som innesko og subberundthagen sko..også bruker eg Endeavour på jobb..i knallrød.. har ikke kjent meg sliten i ryggen etter eg begynte med crocs! har også lyst på Cleo..
Gjest Gjest_rosa på ball_* Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 De roooooooooooooooooooooosa!!!!
MsRP Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 De skoene der er sååååå stygge!!!! Helt utrolig at de har blitt en suksess...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå