Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ganske mye krøller/bølger i håret mitt og mYE fall. Har rettet ut håret med en BabyLiss rettetang i et halvt år, men jeg må bruke en halvtime hver dag. Dessuten holder det ikke så lenge, og hvis jeg får vann i det (eller er ute mens det regner med paraply i 10 min) er det helt krøllete igjen. Jeg er dritt lei. Skal dra og kjøpe rettetang i dag, en skikkelig god en hos firsør. Jeg driter i prisen, så lenge det er en som retter ut håret slik at det holder !!! Noen forslag ? : O
Aurela Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Er ikke helt sikker, men tror ikke selve rettetangen har så mye å si for holbarheten.. Kan hende jag tar helt feil da, men det samme skjer med meg om jeg retter ut (min tang er heller ikke så dyr tror jeg). Spør frisøren om det hjelper med en dyr en før du betaler
Bex Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det er noen flere tråder her inne om det samme, og de fleste konkluderer med at GHD er den beste. Jeg har den selv, og elsker den. Det tar ca 2-3 min å glatte ut mitt tykke, lange hår! Hadde Babyliss jeg også, men den gikk rett i søppelet. Den ble jo ikke varm nok. Gå for en GHD, da blir du nok fornøyd!!
Sweetiepie Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 HH Simonsen blir varm på under 30 sekunder, og er digital, så du justerer varmen selv. Koster 1000kroner og er det beste på markedet pr dags dato. På 200grader trenger du bare dra tanga en gang i gjennom KRØLLETE hår, så er det glatt. Lett å holde ren for styling produkter=)
Gjest -eline- Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke helt sikker, men tror ikke selve rettetangen har så mye å si for holbarheten.. Kan hende jag tar helt feil da, men det samme skjer med meg om jeg retter ut (min tang er heller ikke så dyr tror jeg). Spør frisøren om det hjelper med en dyr en før du betaler Det har det absolutt, når jeg har vært hos frisøren og rettet ut håret eller brukt ghd-tanga til venninna mi så holder det seg i etpar dager, med den rimelige tanga som jeg har så går det kun noen timer (i tillegg så tar det en evighet å glatte ut håret mitt med den tanga mot kun noen minutter med en skikkelig tang).
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Du får kjøpt en memori hårpray til frisøren. husker ikke navn å merke å slikt, men det er en spray som du har i etter å ha rettet ut håret, dette er for at håret ikke skal krølle seg i fuktig vær. funka knall bra på meg ihvertfall. men som sagt husker ikke navn så spørr frisøren om de har styling for å at håret ska holde seg rett lenger og spes i fuktig vær.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå