Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 Mannen min får slikke meg når han vil, Er skjelden at jeg er skitten der nede da. Om jeg har dusjet rett før jeg la meg så er jeg da ikke skitten på morgenen! Vi har flere ganger hatt oralsex om morgenen. Ikke noe galt i det og jeg personlig synes det er deilig med litt pikksmak og lukt...Trenger ikke å være HELT nyvasket til enhver tid!
Branna Skrevet 23. juni 2007 #22 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jeg er veldig renslig av meg og foretrekker å få ta en dusj før min kjære får slikke meg. Og han er likedan. Men det varierer også litt. Noen ganger holder det med en klutvask, for eksempel. Bare så lenge det ikke lukter svette. Endret 23. juni 2007 av Branna
Mrs. K Skrevet 24. juni 2007 #23 Skrevet 24. juni 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Vis hensyn! Trille (mod)
twinladen Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. juni 2007 dette var ikke ment som en anledning til å profilere egen fortreffelig hygiene..tror ikke at alle menn elsker å slikke jenter for at det smaker lano av musa...var heller ikke intr. å høre fra dere som må dusje først...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #25 Skrevet 24. juni 2007 dette var ikke ment som en anledning til å profilere egen fortreffelig hygiene..tror ikke at alle menn elsker å slikke jenter for at det smaker lano av musa...var heller ikke intr. å høre fra dere som må dusje først... Du har da fått en del bra svar fra de som ikke vasker seg også? Mannen og jeg vasker oss og dusjer et par ganger i uken. Det medfører at vi ikke er rene til enhver tid. Vi liker også å være sktine av svette og andre stoffer som kroppen produserer der nede for å slikke og svelge i oss dette. Vi synes det bidrar til et fint sexliv.
twinladen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #26 Skrevet 27. juni 2007 ingen som hadde tent på å bruke meg som do da:-)?.. PS: spm er kun rettet til de som er hotte..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #27 Skrevet 29. juni 2007 Jeg og kjæresten dusjer somregel én gang om dagen. Verken jeg eller han blir så skitne på et døgn at vi ikke kan gi hverandre oralsex.. (Etter trening blir det jo selfølgelig en dusj, men det er helt uavhengig av sexen). Ts, hva mener du med å bruke deg som do? Nr. 1 eller nr. 2?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #28 Skrevet 29. juni 2007 Jeg og kjæresten dusjer somregel én gang om dagen. Verken jeg eller han blir så skitne på et døgn at vi ikke kan gi hverandre oralsex.. (Etter trening blir det jo selfølgelig en dusj, men det er helt uavhengig av sexen). Ts, hva mener du med å bruke deg som do? Nr. 1 eller nr. 2? Med det menes å gjøre det man kan gjøre: tisse og bæsje i ansiktet og inn i munnee på den som ligger der. Noen drikker og spiser det, andre ikke.
Gjest Siren Merete Skrevet 29. juni 2007 #29 Skrevet 29. juni 2007 Med det menes å gjøre det man kan gjøre: tisse og bæsje i ansiktet og inn i munnee på den som ligger der. Noen drikker og spiser det, andre ikke. Hver sin lyst, jeg har ikke lyst. Min urin og avføring hører hjemme i toalettet den...... Vil tro at avføring med all dens bakterier gjør liten nytte i munnen på et annet menneske. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #30 Skrevet 29. juni 2007 Hver sin lyst, jeg har ikke lyst. Min urin og avføring hører hjemme i toalettet den...... Vil tro at avføring med all dens bakterier gjør liten nytte i munnen på et annet menneske. TS kan vel forklare mer om dette? Kanskje det ikke handler om ren nytteverid med om glede og nytelse?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #31 Skrevet 3. juli 2007 TS, du kunne vel ha presentert dette nærmere, slik at folk forstår deg bedre?
twinladen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #32 Skrevet 6. juli 2007 TS, du kunne vel ha presentert dette nærmere, slik at folk forstår deg bedre? Ok da, men da krever jeg at dere gjester opplyser om alder/kjønn Er selv en gutt på 33 Mener og mener...har en svart fantasi om at en pen fremmed jente skal sitte på huk på munnen min og sprutfise, tisse og bæsje littmens jeg slikker henne rein i begge hull. Har aldri prøvd dette, men elsker å slikke jenter i rumpa når de er svette og ikke helt reine. Har en hot samboer og fantaserer at hun gjør det og, men et ekstra kick om en fremmed jente skal gjøre slik. Tild ere som rister på hodet, seff synes jeg og at avføring i seg selv er det mest heslige som finnes. Men når man kombinerer assosiasjonen mot ei jente som får deg veldig kåt, oppnår man en ikke uvesentlig kontrastfull spenning.....dessuten når jeg er kåt med ei pen jente, kan en slik kvinne ikke være heslig. Jo mer hun lukter/smaker, desto mer "får" jeg av henne... turnoff om jenta gjør slik for å være snill, da blir alt bare dumt....konge hadde vært å funnet en pen jente som hadde tent på å være sånn grisete med en kjekk gutt som meg...men som jeg så av svarene, lettere å finne en brødsmule i høystakken...de fleste her ville jo ikke engang la seg slikke forran uten å ta en dusj først...eller pusse tenna før et nuss...
Gjest BareSpør Skrevet 6. juli 2007 #33 Skrevet 6. juli 2007 Ok da, men da krever jeg at dere gjester opplyser om alder/kjønn Er selv en gutt på 33 Mener og mener...har en svart fantasi om at en pen fremmed jente skal sitte på huk på munnen min og sprutfise, tisse og bæsje littmens jeg slikker henne rein i begge hull. Har aldri prøvd dette, men elsker å slikke jenter i rumpa når de er svette og ikke helt reine. Det skal nok godt gjøres å finne jenter som liker slikt. Men det finnes vel miljøer der folk eksperimenterer med slikt der du bor kanskje? Mulig det er lokale interesseforeninger og klubber? Når en jente bæsjer i ansiktet ditt, ville du ikke tenkt at det ble litt voldsomt med så mye lukt, promp og tung vekt som deiset ned i munnen din? Du ville ikke ha problemer med å tygge og svelge, mener du? Hvordan kan du slikke det rent, mener du? Det vil vel ta deg lang tid å tygge og svelge, og da vil vel ansiktet ditt ha en nokså bruk farge? Hvordan kan du da slikke ren rumpen til den jenta som har gjort sitt fornødne i fjeset ditt, hvis du selv ikke er så ren? *Jente, 31*
twinladen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #34 Skrevet 8. juli 2007 Det skal nok godt gjøres å finne jenter som liker slikt. Men det finnes vel miljøer der folk eksperimenterer med slikt der du bor kanskje? Mulig det er lokale interesseforeninger og klubber? Når en jente bæsjer i ansiktet ditt, ville du ikke tenkt at det ble litt voldsomt med så mye lukt, promp og tung vekt som deiset ned i munnen din? Du ville ikke ha problemer med å tygge og svelge, mener du? Hvordan kan du slikke det rent, mener du? Det vil vel ta deg lang tid å tygge og svelge, og da vil vel ansiktet ditt ha en nokså bruk farge? Hvordan kan du da slikke ren rumpen til den jenta som har gjort sitt fornødne i fjeset ditt, hvis du selv ikke er så ren? *Jente, 31* lyst til å teste det ut med meg.-)?
Gjest TaraTarantell Skrevet 8. juli 2007 #35 Skrevet 8. juli 2007 min X slikka meg når jeg hadde mensen. så da slikka han meg rein da. gjorde meg ikke noe
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #36 Skrevet 8. juli 2007 Hm. Nå mente vel ikek jeg det jeg skrev i et par innlegg her. Likevel ser det ut til at de blir tatt helt seriøst og at ts og andre faktisk liker det. Hver sin smak må vel konklusjonen bli.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #37 Skrevet 8. juli 2007 min X slikka meg når jeg hadde mensen. så da slikka han meg rein da. gjorde meg ikke noe Enkelte kvinner og menn synes tydeligvis det er helt i orden å spise andres blod, bæsj og tiss. Det må jeg si.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #38 Skrevet 14. juli 2007 Enkelte kvinner og menn synes tydeligvis det er helt i orden å spise andres blod, bæsj og tiss. Det må jeg si.
Gjest Master Rex Skrevet 15. august 2011 #40 Skrevet 15. august 2011 Tenner veldig mye på at jeg kan smake henne og liker at slikke henne når hun kommer fra jobb eller byen.. Det er et instinkt og de som sitte her og sier æsj og blææ de er ofte de folk som ikke tør ver erlig om hva de faktisk tenner på. Se på dyrene, hva går de etter? lukt og smak og det samme gør vi mennesker )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå