Gå til innhold

Bli slikka rein!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann 33 her...finnes det noen jenter som tenner på tanken om å bli slikka rein...og da mener jeg i rumpa og i musa...sånn on morgenen når du er svett og klam og smaker skikkelig menneske:-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes sikkert. Men jeg gjør ikke det. Verger meg for å ha sex nesten når jeg føler meg "skitten" :forvirret:

• Liker 2
Gjest StockDama
Skrevet

Da tyr jeg heller til dusjen =D

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Typen min har flere ganger ville slikket meg på morgenen, jeg har en sånn møkkete følelse. Den samme følelsen har jeg om jeg kommer hjem fra en lang dag fra jobben og han gjerne vil slikke meg. Prøver å tenke at sålenge han isisterer på at dette er noe an vill så lar jeg han få lov....

Jeg har ikke noe imot og suge han til alle døgnets tider, så lenge jeg vet han har dusjet en gang ila dagen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er gutt og tenner veldig på det samme. Jeg kjenner også en jente som liker å motta det.

Gjest Gjest
Skrevet

Som jente må jeg bare fastslå at slikt er fullstendig uaktuelt for min del.

Men det kunne være interessant å høre hva du trådstarter synes er tiltrekkende med møkk og svette fra andres underliv? Kanskje det kan hjelpe oss som ikke forstår dette til å forstå deg bedre?

Så om du kunne utdype og forklare mer?

Gjest Gjest
Skrevet
Mann 33 her...finnes det noen jenter som tenner på tanken om å bli slikka rein...og da mener jeg i rumpa og i musa...sånn on morgenen når du er svett og klam og smaker skikkelig menneske:-)?

Tenker du også på å slikke vekk størknet menstruasjonsblod og slim, eventuelt bærsj-rester som ikke er tørket bort fordi en ikke hadde dusjet etterpå?

• Liker 2
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Tenker du også på å slikke vekk størknet menstruasjonsblod og slim, eventuelt bærsj-rester som ikke er tørket bort fordi en ikke hadde dusjet etterpå?

Æsjæsjæsj!

Gjest Gerd-Berit
Skrevet

Kanskkje Twinladen kunne forklare mer utdypende hva nøyaktig han mener og kanskje beskrive litt for oss slik at vi forstår bedre?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror de aller fleste jenter foretrekker Dr Greves intimvask til den funksjonen i motsetning til din skitne munn!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror de aller fleste jenter foretrekker Dr Greves intimvask til den funksjonen i motsetning til din skitne munn!

Herregud, hva er problemet her? Hvorfor må dere være kjipe mot ham. Hva er poenget med å si "din skitne munn"? De fleste menn liker å slikke fitte. Selv om dere har tatt en dusj før på dagen så innebærerer det gjerne en del lukt og smak og at man får i seg litt av deres safter, noe de fleste menn liker. Går det lenger tid blir lukt og smak sterkere. Å slike det i seg da kan sees på som det samme som det som er "dirty" med å slikke fitte i utgangspunktet bare sterkere, eller det kan se som en slags kjærlighetserklæring: Jeg elsker alt ved deg, ingenting som kommer fra deg er skittent for meg, det smaker uansett godt, jeg vil vaske deg med min egen tunge. Hvor mange av dere har hatt analsex? Eller tent på tanken? Det er helt fett å få en tiss opp i endetarmen (kanskje uten kondom), men helt jævelig å slikke en uren fitte? Hva med svetten til den du har sex med. hvor delikat er det EGENTLIG å få i seg den. Det er definitivt et avfalsprodukt.

Når man er følelsesmessig nær noen får alle en større aksept for det som kommer fra den andres kropp. Også det som de færreste synes er objektivt delikat. For svært mange, de fleste vil jeg håpe, ligger det en kjærlighet i det som man setter pris på. At man trekker en grense et sted for sitt eget vedkommende er selvfølgelig helt greit, men at noen trekker dette lenger må da være like greit. Det vil dessuten være mange som trekker grensen langt tidligere enn dere. Jeg har sett statsitikken over forekomsten av oralsex blant amerikanske studenter fra begynnelsen av 60 tallet og opp. I begynnelsen var det ekstremt lite utbredt og sett på som forferdelig ekkelt. Begge veier. Rundt slutten av 60tallet eksploderte det og har økt siden. Men, fortsatt er de eldste 2-3 generasjonene fulle av folk som synes det er helt jævelig og at ingen kvinne med respekt for seg selv vil suge en mann, i hvert fall ikke svelge!!!!! (noe svært mange gjør), og ingen ordentlig man bør nedlate seg til å slikke fitta til en dame.

Generasjonen av døtrene til de yngste jentene på forumet her kommer til å hånle av å ha en nedlatende holdning til dette. De kommer ikke til å tenne på det selv alle sammen, men med så mye vil det øke på, og i hvert fall bli mere akseptert. Snerpete gamle dobbeltmoralistiske tanter!

• Liker 1
Gjest Therese, (19 år)
Skrevet
Generasjonen av døtrene til de yngste jentene på forumet her kommer til å hånle av å ha en nedlatende holdning til dette. De kommer ikke til å tenne på det selv alle sammen, men med så mye vil det øke på, og i hvert fall bli mere akseptert. Snerpete gamle dobbeltmoralistiske tanter!

Jeg håper ikke mine fremtidige barn vil bli slik som du skisserer her.

Da er jeg en gammel moralistisk og snerpete tante...

Jeg håper du gjest, forstår, at selv om ikke alle kvinner og jenter er med på slikking som dette, så må de være gamle eller snerpet.

Jeg er kul, ung og 19: men mine venninner og jeg synes dette var i overkant drøyt. De fleste av oss synes sex er spennende men ikke alle liker det når kroppene ikke er helt rene...Og det må jo være lov - akkurat som folk flest må akseptere at TS liker møkk i munnen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg står glatt over munnsex om morgenen. Om jeg er prippen? Kanskje. Se hvor det bryr meg....

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Asan er tingen spør du meg!

Jeg foretrekker heller nyvaska mus.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg håper ikke mine fremtidige barn vil bli slik som du skisserer her.

Da er jeg en gammel moralistisk og snerpete tante...

Jeg håper du gjest, forstår, at selv om ikke alle kvinner og jenter er med på slikking som dette, så må de være gamle eller snerpet.

Jeg er kul, ung og 19: men mine venninner og jeg synes dette var i overkant drøyt. De fleste av oss synes sex er spennende men ikke alle liker det når kroppene ikke er helt rene...Og det må jo være lov - akkurat som folk flest må akseptere at TS liker møkk i munnen.

Jeg har overhodet ikke sagt at man er prippen om man ikke vil det. Jeg skriver eksplisitt at folk trekker grensen forskjellige steder og det er greit. Mitt krystalklare poeng er at man er snerpete og dobbeltmoralistisk hvis man fordømmer andre for å like det. Hvis man skriver sarkastisk om at "hvorfor skulle hun ville bli slikket av din skitne tunge", så er det ondsinnet utdriting og fordømming og en måte å påføre andre unødvendig skam. Hvis det ikke er intensjonen med å skrive noe sånt så har man et alvorlig kommunikasjonsproblem. Når dere ikke klarer å forstå det som er klokkeklart forklart så er det på tide å ta opp norsk på Bjørknes!

Vi får da virkelig håpe at dine barn ikke skammer seg over sin seksualitet enten de er innenfor normalen eller langt utenfor, men at uansett hvor de plasserer seg så vil de ha lært både å ikke være fordømmende ovenfor andre og å lese.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes nok mange som tenner på å slikke svette og slim og litt morgengørr, tror du ikke? Det finnes egne sexklubber for slikt som du kan melde deg inn i. :)

Gjest Mirina
Skrevet

Jeg lar ingen utføre oralsex på meg, med mindre jeg er relativt nyvasket. Så nei, oralsex om morgenen før jeg har vært en tur i dusjen utgår.

Skrevet

Jeg må også være relativt nyvasket ellers klarer jeg ikke å slappe av.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke opplevd at noen har hatt lyst til å gjøre det på meg, men om det skulle skje så hadde jeg nok vært med på det. Tviler på at jeg hadde tenkt så mye på om jeg var helt ren...hadde nok vært litt for kåt til det. Dessuten så dusjer jeg stort sett før jeg legger meg så SÅ skitten hadde jeg jo ikke vært..

Skrevet

Jeg foretrekker å være ren både her og der før det utføres oralsex på meg. Er klar over at dette kan ødelegge litt av spontaniteten, men jeg klarer ikke å slappe av ellers..har hendt at det har skjedd i fylla...men da har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt..Dessuten så dusjer jeg jo hver dag, så det er jo begrenset hvor skitten man kan bli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...