Gå til innhold

Fantasier om foreldere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Vet ikke hvordan det er med kvinner men det er vel ikke helt uvanlig at menn i tenårene og før de finner seg en fast kjæreste fantaserer om og har seksuelle drømmer om mor. Det er normalt og bare fint så lenge en kan bruke fantasiene på egenhånd, og ikke lever ut drømmen. De menn som nekter for at de drømmer om dette fortrenger nok en del seksualitet. Det beste er å være åpen om det.

Du er helt på jordet. Det er da selvfølgelig mange som ikke fantaserer om dette. Bare fordi en del gjør det så betyr jo det selvfølgelig ikke at alle gjør det. Det vet man jo fra alle andre fantasier. Og hvordan skulle du kunne vite at alle egentlig fantaserer om dette. Hvor har du din unike informasjonstilgang fra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er sikkert ikke et flertall i befolkningen som har dette ønsket men det er sikkert flere enn vi tror, spesielt menn. Jeg leste i et magasin at menn i et eller anna stammesamfunn aldri glemte sine mødre og hadde sex med mødrene i tillegg til konene (flerkoneri). I Norge er jo ikke dette vanlig men det er helt sikkert en del norske menn som kunne tenke seg å ha sex med sine mødre.

Gjest gjest i dag
Skrevet

Jeg synes også at det er flott at folk åpner her inne, og snakker om alle slags fantasier. Jeg har hatt veldig vonde mareritter om det, hvor jeg har våknet gråtende. For ikke så lenge siden drømte jeg at faren min ble tvunget til å voldta meg, en annen gang drømte jeg at han befølte meg. Dette var veldig vondt for meg, så jeg tror ikke det er tingen for meg. Lurer på hvorfor jeg har disse drømmene. MEN, nå skal det sier at jeg har en veldig seksuell kjæreste, og har også lagt merke til at moren og faren hans er ganske seksuelle personer. Jeg har fantasert om at han har hatt sex med moren sin, og at jeg har hatt trekant med samboeren min og broren hans ;) Men dette tør jeg ikke å fortelle samboeren min. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har fantasert om at han har hatt sex med moren sin, og at jeg har hatt trekant med samboeren min og broren hans ;) Men dette tør jeg ikke å fortelle samboeren min. :ler:

Kanskje du burde nevne det og se an reaksjonen? For alt du vet ønsker de det samme som deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke hat fantasier om noen i min familie. Men jeg har hat fantasier om at kjendiser eller andre mer kjente folk har vært min mor eller søster og at jeg har hat sex med dem. Men det blir vel ikke helt det samme

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, dette er et tema som jeg har tenkt mye på. Jeg har ofte tenkt på moren til kjæresten min. :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, dette er et tema som jeg har tenkt mye på. Jeg har ofte tenkt på moren til kjæresten min. :-)

Hva med din egen mor, er ikke hun aktuell? :mobil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...