Gå til innhold

Fantasier om foreldere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes vel ikke den gutt og mann som ikke har fantasert om sex med moren sin? Det er temmelig vanlig. :)

Jeg tror du er på bærtur her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Om det er vanlig å tenne på foreldrene vet jeg ikke, det var nytt for meg. Det er bra at folk er åpne om fantasiene sine.

Vet ikke hvordan det er med kvinner men det er vel ikke helt uvanlig at menn i tenårene og før de finner seg en fast kjæreste fantaserer om og har seksuelle drømmer om mor. Det er normalt og bare fint så lenge en kan bruke fantasiene på egenhånd, og ikke lever ut drømmen. De menn som nekter for at de drømmer om dette fortrenger nok en del seksualitet. Det beste er å være åpen om det.

Skrevet
Nå mistet i hvertfall jeg matlysten, takk :ler:

Visse tanker og fantasier holder man for seg selv. Skal man gi oppmerksomhet til alt man tenker blir man gal. Prøv og oppfør dere _litt_ normalt folkens, jeg blir flau på deres vegne. Ikke rart at jeg fantaserer om og gå rundt med en hagle og skyte alle rundt meg :ler:

Voks opp da, for Guds skyld :forvirret:

La nå folk få dele fantasiene sine, ingen som tvinger deg til å lese.

Skrevet
Voks opp da, for Guds skyld :forvirret:

La nå folk få dele fantasiene sine, ingen som tvinger deg til å lese.

Ja, sier ikke noe på det jeg, bare delte en jeg også :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

eneste jeg har hat fantasier om er kusina mi. Aldri noen andre

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Det er da bare søtt at menn har seksuelle fantasier om sine mødre. Det inkluderer vel svigermødre også? Hyggelig med litt variasjon. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Den eneste jeg har hatt seksuelle fantasier om er fetteren min..syns han er utrolig kjekk... Pleier å drømme om han om natten i perioder hvor jeg føler meg utrygg så det er nok egentlig trygghet han står for for meg.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Marianne Admin

Gjest Gjest
Skrevet
Nå mistet i hvertfall jeg matlysten, takk :ler:

Visse tanker og fantasier holder man for seg selv. Skal man gi oppmerksomhet til alt man tenker blir man gal. Prøv og oppfør dere _litt_ normalt folkens, jeg blir flau på deres vegne. Ikke rart at jeg fantaserer om og gå rundt med en hagle og skyte alle rundt meg :ler:

Normalt? Ut fra det folk skriver her inne er det å tenne på far, mor, søster og bror mye vanligere enn man tror. Det er bare slik at folk ikke snakker noe om det. Når jeg leste at det faktisk er mennesker som har veldig like tanker som meg, følte jeg meg ikke så sær alikevel. For meg var det fint å se det er fler som slike tanker. Hvorfor holde de for seg selv om man kan hygge seg sammen om fantasiene? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Normalt? Ut fra det folk skriver her inne er det å tenne på far, mor, søster og bror mye vanligere enn man tror. Det er bare slik at folk ikke snakker noe om det. Når jeg leste at det faktisk er mennesker som har veldig like tanker som meg, følte jeg meg ikke så sær alikevel. For meg var det fint å se det er fler som slike tanker. Hvorfor holde de for seg selv om man kan hygge seg sammen om fantasiene? :)

Intet er bedre enn optimisme og positivisme. :tommel:

Skrevet

Jeg syns det er helt greit å ha fantasier, selv om de går utover det som samfunnet vårt kaller "normalt". Så lenger man holder det som en fantasi og ikke gjør noe ut av det, selvfølgelig. Noen fantasier skal bare være fantasier...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror at den type fantasi og ha sex med foreldre eller søsken eller andre slektinger faktisk ikke er så unormalt. Jeg leste et sted at 3% utlever denne fantasien. Noe som i mine øyne er 3% for mye. Dette gjalt voksne folk.

Skrevet
De har nok ikke tord å være ærlige bare :)

Svært mange menn har denne fantasien og enkelte lever den vel ut også ;)

her detter jeg faktisk ut! at menn tenker på sex med sin mor?! og at noen lever den ut også?! :overrasket: det er jo incest og seksuelt overgrep i mine øyne, og det er rart å sette et ;) etter et slikt utsagn! jøsses...

Gjest synseren
Skrevet

Jeg pleier ikke dømme folk, men dette hørtes unaturlig og ekkelt ut. :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet
Den eneste jeg har hatt seksuelle fantasier om er fetteren min..syns han er utrolig kjekk... Pleier å drømme om han om natten i perioder hvor jeg føler meg utrygg så det er nok egentlig trygghet han står for for meg.

Fetter er hverken ulovlig eller incest. Jeg har hatt sex med fetteren min, og synes ikke det er noe galt med det :sol:

Gjest Gjest
Skrevet
her detter jeg faktisk ut! at menn tenker på sex med sin mor?! og at noen lever den ut også?! :overrasket: det er jo incest og seksuelt overgrep i mine øyne, og det er rart å sette et ;) etter et slikt utsagn! jøsses...

om det er overgrep avgjør vel om det er frivillig eller ikke

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
om det er overgrep avgjør vel om det er frivillig eller ikke

Det stemmer. Hvis mor og sønn vil ha sex er det opp til dem. Det fins jo noe som heter prevensjon.

Gjest Gjest
Skrevet
Det stemmer. Hvis mor og sønn vil ha sex er det opp til dem. Det fins jo noe som heter prevensjon.

ja og faktisk så tror jeg ikke det er så uvanlig at voksne folk har sex med familie medlemmer frivillig fra begge parter. Men det er jo noe som ingen vil innrømme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...