Gå til innhold

Fantasier om foreldere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Når jeg onanerer kan jeg fantasere om å ha sex med en av foreldrene mine, eller når jeg har sex med typen min kan jeg fantasere om at han og moren min har sex. Jeg tenner aldri på noen av foreldrene mine till daglig! Det har blitt en stor fantasi for meg i sengen.

Lurer på om det er flere som har noen lignende fantasier om foreldrene sine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cesilie_*
Skrevet
Hei.

Når jeg onanerer kan jeg fantasere om å ha sex med en av foreldrene mine, eller når jeg har sex med typen min kan jeg fantasere om at han og moren min har sex. Jeg tenner aldri på noen av foreldrene mine till daglig! Det har blitt en stor fantasi for meg i sengen.

Lurer på om det er flere som har noen lignende fantasier om foreldrene sine?

Jeg har en opphissende fantasi om at faren min står å titter på meg i smug mens jeg onanerer.....

Blir kjempe opphisset av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det blir som tanken på bløtkake med reker eller noe... (Er mann) Det er bare helt feil i mitt hode.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil anbefale den norske filmen "Mors hus". Den tar nettopp for seg det du tar opp her. Det finnes sikkert også interesse- og støttegrupper flere steder i landet!

:)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er jo ikke et ukjent fenomen. Man bør respektere at enkelte har slike seksuelle ønsker.

http://www.xfamily.org/index.php/Dagbladet..._misbrukte_barn

http://www.imdb.com/title/tt0163109/plotsummary

Uff, det er forferdelig det som står om "Guds barn".

Det temaet som blir tatt opp her i denne spalten er ikke snakk om overgrep!

Her er det snakk om voksne mennerskers fantasier. Det denne personen skriver innledningsvis er at hun har fantasier om sine foreldre i ulike settinger. Ikke en forelder som har seksuelle tanker om sine barn!

Viktig å ikke blande kortene her!!!

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Jeg er mann, og er fast leser av dette nettstedet, uten å skrive noe.

Men denne gangen fikk jeg lyst å skrive. Ikke fordi jeg tenner på noe slikt i den retningen som her nevnt (med foreldre), men fordi det er så deilig å lese om noen som tør å skrive om noe så tabubelagt! Flott!

Selv tenner jeg litt på tanken på incest (med søsken). Jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre noe slikt det i det virkelige liv, men det er en deilig fantasi. Og det ble ikke mindre deilige da kona avslørte at tanken på incest (med søsken) er tennende. Så den har vi tanken har vi hatt mye glede av siden.

Fantasi skader ingen, husk det!

Skrevet
Fantasi skader ingen, husk det!

Veldig veldig sant, vi har alle våre fantasier. Jeg synes også det er tøfft gjort av folk å ta opp et slikt tema=)

Gjest Gjest
Skrevet
Veldig veldig sant, vi har alle våre fantasier. Jeg synes også det er tøfft gjort av folk å ta opp et slikt tema=)

Helt enig, jeg og synes det er bra å ta opp noe som er så "tabubelagt". Fantasier skader ingen! Jeg trur folk har de utroligste fantasier, men det er bare ikke alt vi snakker om.

Selv har dama og jeg fantasert om at hun kommer overaskende på han mens han sitter å runker. Idet han oppdager henne skvetter han først, men så viser hun tegn til at hun vil noe mer enn å stå og se på. Da fører ene til det andre... Det er en hyppig fantasi for oss. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes vel ikke den gutt og mann som ikke har fantasert om sex med moren sin? Det er temmelig vanlig. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes vel ikke den gutt og mann som ikke har fantasert om sex med moren sin? Det er temmelig vanlig. :)

Hmmm.. det er kanskje det. De typene jeg har vært med har isåfall ikke turt å være ærlige på det. Jeg synes det er en deilig fantasi.

Gjest Gjest
Skrevet
Hmmm.. det er kanskje det. De typene jeg har vært med har isåfall ikke turt å være ærlige på det. Jeg synes det er en deilig fantasi.

De har nok ikke tord å være ærlige bare :)

Svært mange menn har denne fantasien og enkelte lever den vel ut også ;)

Gjest Jente 29
Skrevet

Man kan fantasere om foreldre,søsken,barn,dyr,voldtekt osv.

Så lenge det forblir en fantasi og ikke virkeliggjøres er dette helt greit. "Min tanke er fri..." som det så fint heter i sangen

Gjest Gjest
Skrevet
De har nok ikke tord å være ærlige bare :)

Svært mange menn har denne fantasien og enkelte lever den vel ut også ;)

Skjønner ikke at det skal være så tabubelagt å snakke om.

Det er nok mange flere jenter som fantaserer om noe slikt og vil jeg tru...

Første gang jeg sa til typen min at fantaserte om moren min og han hadde sex ble han helt satt ut. Det tok ikke lange tiden før han var med på tanken og synes den er kjempe spennende selv. ;)

Gjest Gjest_Pandora_*
Skrevet

Om det er vanlig å tenne på foreldrene vet jeg ikke, det var nytt for meg.

Jeg finner tanken totalt avtennende i alle fall.

Ellers er det bra at folk er åpne om fantasiene sine.

Gjest Mann34
Skrevet

Dette er ikke noe jeg har fantasert om, om å ha sex med min mor. Men har hatt fantasier om mine søstre... Men er med på tanken at man kan ha fantasier om sin mor. Det finnes sikkert også jenter som har hatt fantasier om sin far eller bror, kanskje også sin søster eller mor også.... Vi har alle en eller annen fantasi som går litt på tvers av det som er normalt å anerkjenne offisielt, men tror nok det er mange tabu fantasier ute og går. Synes også det er kjekt at noen tørr å innrømme disse fantasiene, slik at de ikke er så tabu lengre....

Skrevet

Nå mistet i hvertfall jeg matlysten, takk :ler:

Visse tanker og fantasier holder man for seg selv. Skal man gi oppmerksomhet til alt man tenker blir man gal. Prøv og oppfør dere _litt_ normalt folkens, jeg blir flau på deres vegne. Ikke rart at jeg fantaserer om og gå rundt med en hagle og skyte alle rundt meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...