Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Arild
Skrevet

Jeg og en jente har vært sammen med i Oslo (vi er begge i 30-åra)

var ute for å prate etter at vi har skillt lag i løpet av siste 3 ukene før møtet.

Vi snakker ut og har det bra sammen men når hun begynte å bli beruset, så begynte hun å flørte med en kar som sitter på et annet bord. Hun gir ham tilmed sitt mobilnummer og sender msn for å teste om hun har fått riktig nummer. Hun vitser om å komme på besøk dit osv. Hun vet meget godt at jeg vil ha henne tilbake.

Da sier jeg - vi går på et dansested, og nevnte navnet. Dette for at jeg ikke orket bli ydmyket. Da spør hun om han fyren og hans kompis skulle komme dit senere. De ble derimot sittende, og jeg så de ikke på dansen seenere. På dansen stod hun og slengte rompa inn i andre menn for å skåle og glise til dem. De ser på meg og lurer antakelig på om jeg er med henne eller om hun er fritt villt.

Så går hun på toalettet etter en stund, og i mellomtiden spurte jeg en dame om når sceneshowet skulle ta slutt og dansen i første etasje skulle starte igjen. Jeg snudde meg straks etter og der stod hun piss forbanna. "jeg så deg prate med andre damer der borte" sa hun, og jeg sa som det var at jeg bare spurte henne et spørsmål om når sceneshowet var over. "Nei, jeg skal hjem nå", sa hun snurt.

Hun ville at jeg skulle bli med henne, så foreslo jeg at hun skulle bli med meg hjem i stedet. Hun ble med, vi låg med hverandre og våknet blide begge to. Jeg tok henne ut på piknik i parken dagen etter og hadde det kjempefint.

Deretter vil hun ikke ha kontakt med meg igjen.

Jeg sender meldinger, og etterhvert åpner hun for samtale på telefon og sier at vi kan møtes igjen og snakke.

Jeg spanderer middag og vin på en restaurant, og vi koser oss, prater bra sammen. Vi går deretter til en live musikk pub, og hører på bandet der, drikker og prater videre.

Plutselig stikker hun seg mellom 2 andre villt fremmede karer og vil prate med dem. De overser henne først for de har sett at hun er med meg hele kvelden der inne. Hun insisterer likevel å få kontakt med dem. Hun holder ham på låret når hun står og prater med ham, gir ham klemmer og drar ham i håret når de vitser.

Jeg sitter like ved og begynner å prate med disse her, og de spør om vi er sammen. Hun svarer da at vi ikke er sammen, men er kompiser nå men at vi skal prøve.

Jeg går på toalettet, og kommer tilbake og hun sitter på stolen som jeg satt på, så jeg setter meg på en stol bortenfor de 2 karene, men det er ikke mer enn 1.5 meter unna henne.

Da reiser hun seg brått og skriker ut at "hvis ikke du stiller deg opp her sammen med meg nå så går jeg hjem"

Flaut syntes jeg, men jeg drar stolen bort til henne.

Hun ble dritsur hele resten av kvelden etter dette, så jeg tar jakka og signalerer at jeg vil gå. Jeg inviterer henne hjem, men hun ville hjem til sitt uten meg. Jeg venter på henne og vi går begge to. Hun marsjerer dritsur mot togstasjonen. Jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke stillte meg opp ved siden av henne, men det tar hun ikke imot. Jeg spør henne om hun vil jeg skal sitte på toget til hennes endestasjon, og hun svarer lynkjapt og snurt at "det skal jeg ikke spørre om - det skal jeg bare gjøre". Klokka var 2 og tirsdag, så toget hadde sluttet å gå. Da følger jeg henne med bort til bussen og ser till at hun kommer på bussen, og jeg takke rfor en fin kveld og vinker farvel. Jeg ber henne ringe meg når hun kommer hjem så jeg slipper uroe meg.

Det gjør hun ikke. Hun svarer heller ikke når jeg ringer. Ikke svarer hun på meldinger heller. Hun har ikke svart på mine meldinger i det siste, så jeg blander ikke politiet inn.

Jeg ringer henne neste dag, og sier at jeg vil prate med henne om det som hendte og at hun kunne komme på en lunch. Det ville hun ikke, og insisterte og vite hva jeg ville prate om. Jeg sa at jeg ikke likte at hun drev og flørtet med den mannen mens jeg satt der og såg dum ut og hun svarer at slik bullshit vil hun ikke høre. "Det var for at hun hadde drukket og hun vil ikke høre om det i dag". Så sa jeg "det er altså ikke noe du ville gjort edru?". Da blir hun bare forbannet og sier at jeg aldri skal ringe henne igjen.

Hva sier dere om dette damer?

Jeg må nok slutte å se henne om jeg skal beholde/finne igjen selvrespekten. Hun driver meg til vannvidd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hun holder deg bare på gress til hun har funnet noe annet. Ikke kontakt henne mere. Det er tydelig at hun ikke er interessert.

:klem:

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Dama virker veldig barnslig. Utrolig sjalu, og samtidig velidg oppsatt på å gjøre deg sjalu. Og så vil hun ikke snakke med deg, men er dritsur.

Tror du gjør lurest i å komme over henne.

Skrevet

Hun er ikke noen man har lyst til å være i nærheten av når hun er full iallefall...

Skrevet

For en ufattelig umoden oppførsel. Du bør nok gi henne klar beskjed om at hun må ta seg sammen, jeg hadde i alle fall ikke orket å leve sammen med noe sånt..

Skrevet

Hun er ikke noe å spare på. Gi henne fyken så fort som mulig!

Gjest Gjest
Skrevet

For et slitsomt kvinnfolk. Hvorfor aksepterer du slik oppførsel?

Gjest Gjest
Skrevet

Kom deg videre. Hun er ikke glad i deg lenger. Sorry !!

Gjest Gjest
Skrevet

Dump henne tilbake dobbelt opp. Kjerring.

Skrevet

Djeeses! Kan jeg spørre om dette kvinnemenneskets navn begynner på O ??

Vet du hva`? Dropp henne! Hun virker som en skikkelig bitch, usympatisk, snerpete og egoistisk.

Hun driver kun å flørter for å gjøre deg sjalu! Jeg tror hun er av kvinnetypen som MÅÅÅ ha oppmerksomhet. Når hun flørter med andre, vet hun at du følger med, og at du kanskje misliker det. Tror hun liker at du blir såret, for å vise hvem som er " den kostbare".

Dropp hele rasshølet! Det finnes så mange andre flotte jenter der ute som du heller kan ta.

Si meg, hvordan klarer du å ha følser for et så usympatisk menneske som sitter å råflørter med andre rett fremfor trynet på deg, for så å dra hjem å knulle deg?

Er det utseendet hennes du er forelsket i? Nei, dropp hele det trollet der...

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Huff hun der kan ikke være gammel i huet!

Hun er definitivt ikke noe å samle på. Hadde hun vært glad i deg og respektert deg hadde hun ikke gjort noe slikt mot deg!

Kom deg unna henne!

Hun vet hvor hun har deg hen, derfor oppfører hun seg slik. For hun vet at du vil ha henne uansett!

Du må sette grenser for oppførselen hennes og si at du ikke aksepterer slik oppførsel.Du må ikke gi etter for henne men vær bestemt!

Ingen skal la seg behandle slik!

Du må ikke kontakte henne eller noe nå.

Det er hun som er barnslig og skal be om unnskyldning for sin oppførsel!

Endret av Mysticgirl
Gjest Gjest
Skrevet

Dersom dette er et forsøk på å komme sammen igjen tror jeg du bør finne en annen hobby!

Skrevet

Det finnes så mange andre å satse på enn henne. Hun er bare ute etter litt oppmerksomhet fra deg, vil bare gjøre deg sjalu:)

Henne hadde jeg ikke brukt ett sekund på lenger...

Skrevet

Hun der kan ikke være frisk i huet!!!! Hadde det vært meg så hadde jeg slettet nummeret hennes og glemt hele dama, fortrengt henne fra minnet og gått videre!!!!!

Og at du gidder å finne deg i sånne nykker???? skjerp deg mann, du fortjener bedre!

Gjest Gjest
Skrevet

Dump henne på jævligst mulig måte.

Du kan f. eks. først tømme deg i henne og så fortelle henne hvor feit og hvor talentløs i senga hun er. Når hun begynner å kjefte, kler du bare på deg og går din vei. Fortell raskt hele vennekretsen at du synes hun er frastøtende og at du håper at du slipper å se henne mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...