Gå til innhold

Hyllest til tightsmannen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, han er virkelig en populær mann, han.

Oi, på linken din kan man se tightsmannens buksesamling. Skrekkblandet fryd.

Gjest Tweek
Skrevet

Den linken så jeg faktisk ikke!

Det er så utrolig bra :legrine:

Gjest kaffedama
Skrevet

Hihi!

Jeg blei mest glad for at Ylvis kommer på TV, jeg. :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

Heh, fyren er jo nesten (merk, nesten) kjekk når han har på seg vanlige bukser jo. Litt fascinerende at han tror at han kan se på blikket til jenter at de synes trange bukser er megahot.

Endret av Veronica Mars
Gjest Elfrida
Skrevet
Heh, fyren er jo nesten (merk, nesten) kjekk når han har på seg vanlige bukser jo.
Det var helt utrolig hvor mye bedre han så ut i et par litt slaskete treningsbukser.
Gjest Gjest
Skrevet

tIGHTSMANNEN er jo dritstilig da!! Syns han er skikkelig cool og kjekk jeg! :tommel:

Skrevet

Det MÅ jeg se. :-D Noen som vet når det sendes?

Gjest beekeeper
Skrevet
Det MÅ jeg se. :-D Noen som vet når det sendes?

Det er en link på siden som tweek har linket til! Der kan du se det på web-tv! :legrine:

Gjest Tweek
Skrevet

Han er jo kjendis :ler:

Jeg går jo forbi han veldig ofte. Morsomt å se på den som virkelig sperrer opp øynene og går i ting for dem ser på han :legrine:

Skrevet

Han så jeg da mannen min og jeg var i Kr.sand i fjor! Han tuslet rundt i gågaten der iført sine pinetrange jeans. Holdt på å daue eg! Vi så ham også på et kjøpesenter i Rogaland rett før jul.

Vi har snakket mye om han....

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Han har jeg aldri sett, men hahaha. Lækker. :rødme: Han gjør jo som han vil da. Kan jeg og melde meg inn i fancluben? :)

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket: Jeg måtte se innslaget to ganger før jeg trodde på det :ler:

Uten buksene - eller med andre bukser, rettere sagt - var han jo en skikkelig barsk fyr. Men jeg er faktisk så overfladisk at jeg ville slitt litt med å skulle vist meg for folk sammen med en fyr med sånne bukser :sjenert:

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg synes ikke trange jeans på menn er pent av den enkle grunnen at det blir for mye buling og slikt front :) Men for all del, kult at fyren har sin egen stil, og jeg har vel sett ganske mange kvinner som er skrekkeligere kledd enn det der :D

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

OMG!!! :overrasket:

Han slår jo selveste plante-Robert på 70-tallet!

Men jeg synes faktisk han så ålreit ut i den vide, slitne buksa... :rødme:

Endret av Bodillen
Gjest DyneTryne
Skrevet

Hah. Jeg så han i dag og klarte ikke holde meg "Øy du er helten min!" sa jeg, så ga han meg pekefinger-gesturen! :legrine:

Han er kewl!

Gjest Bodillen
Skrevet
Hah. Jeg så han i dag og klarte ikke holde meg "Øy du er helten min!" sa jeg, så ga han meg pekefinger-gesturen! :legrine:

Han er kewl!

:ler: Sønnen min syntes han var skikkelig ekkel, han! :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...