CeNedra Skrevet 13. mars 2003 #1 Skrevet 13. mars 2003 Heisan! Har fiksa nettsiden min og lurer på om noen av dere kan gi meg kritikk, ros, tips til forbedringer. Dessuten tror jeg at siden min fungerer forskjellig etter hvilken maskin mine besøkende bruker... Så titt innom og si fra din mening!! CeNedra http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw (ta gjerne en tur innom gjesteboken eller tagboarden med det samme du er der:)
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #2 Skrevet 13. mars 2003 Likte den, men hadde foretrukket norsk tekst :blunke:
CeNedra Skrevet 14. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2003 Takk. Hadde tenkt til å oversette den til norsk, men det ble for mye arbeid... Ellers morsomt at du stakk innom siden!
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #4 Skrevet 14. mars 2003 Ble det for mye arbeid? Men du er jo norsk jo
CeNedra Skrevet 14. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2003 Ja, er jo det. Men om jeg skal ha siden min på norsk vil jeg ha den på norsk i tillegg til engelsk. Så da blir det mye ekstraarbeid med å skrive alt jeg skriver på både norsk og engelsk vettu :D dessuten tenkte jeg at flesteparten i Norge i dag forstår engelsk. Men hadde noen problemer med noen tanter og onkler som hadde lyst til å se nettsiden, men ikke forsto noe der... Men men.. Kan ikke gjør alle til lags alltid ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå