Gå til innhold

Lei av å lete!

Anbefalte innlegg

Gjest White Orchid
Skrevet

Noen her som vet hvor jeg kan få tak i billig partytelt til å ha på en middels stor veranda? Jeg er så lei av å lete nå.

Setter stor pris på hjelp og svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Reven
Skrevet

Billig: Europris

Bra: møbel- og byggevareforretninger.

Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

Hagemøbleutsalg. Finnes masse av de i doverse idrettshaller nå om sommeren

Endret av Frysepulver
Skrevet

Du kan kjøpe billige partytelt hos Jysk...

Skrevet

Ikke vet jeg hva du mener med billig og ikke vet jeg hva du mener med middels stor veranda, men de minste partyteltene jeg har sett er på 3 x 3 meter. Som tidligere nevnt her har Jysk noen superbillige til noen få hundrelapper mens f.eks. Plantasjen har mer stabile konstruksjoner fra ca. 1.500 og oppover.

Førstnevnte er helt greie hvis du skal bruke dem til et party eller to i løpet av sommeren. Skal du ha det stående oppe helle sommeren, ville jeg ha valgt noe mer solid og, ikke minst, litt mer stilig.

Skrevet

Ville nok gått for et litt dyrere partytelt. Vi har nettopp pakket sammen et som er kjøpt på Europris. Det raste sammen da det regnet. Stengene ble bøyde, så det blir neppe brukt flere ganger!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet
Noen her som vet hvor jeg kan få tak i billig partytelt til å ha på en middels stor veranda? Jeg er så lei av å lete nå.

Setter stor pris på hjelp og svar!

Skrevet

Sånn litt på siden...

Vi kjøpte paviljong fra www.telt.as i fjor. Med vegger. Det stod oppe til oktober og tålte alt av vind og regn. Helt vanntett.

Litt dyrt, men vi har ikke angret på det kjøpet.

Var på hagefest i fjor sommer hvor det begynte å høljregne. Da regnet det igjennom de partyteltene som var satt opp. Det var også noen billige kjøpt for anledningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...