Knøttet Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har lenge lurt på hva jeg skal gi forloveden, og endte opp med sjokolade. Men nå, ca en uke før bryllupet fant jeg ut at jeg kan kjøpe aston martin mansjettknapper! Men da må jeg bestille på nett, og ca hvor lang tid tar det å få de fra England? Er det dumt å gi han morgengave litt for sent, eller er det okay ? åå, er sånn i tvil!
Knøttet Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Hvilken nettside skal du bestille fra? Astonmartin.com
X-up Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Kan du ikke høre med dem om de har ekspress levering? Har fått tilbud om det fra andre nettsider hvor jeg har bestilt ting. Da skal det komme frem på 3 dager tror jeg, men frakten blir dyrere.
Knøttet Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Kan du ikke høre med dem om de har ekspress levering? Har fått tilbud om det fra andre nettsider hvor jeg har bestilt ting. Da skal det komme frem på 3 dager tror jeg, men frakten blir dyrere. Takker! :-D Vet du om det er toll på mansjettknapper ?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Det er toll på varer med verdi over kr 200,-
Knøttet Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Ok. Hmfr... får ikke til, får bare error når jeg prøver bestille
Gjest -eline- Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Det er toll på varer med verdi over kr 200,- Stemmer ikke, det er MOMS på alle varer (unntatt bøker) med verdi over 200,-. Toll er det kun på noen få varer, og ikke på smykker såvidt jeg vet (har bestilt endel smykker og betalt moms +gebyr, aldri toll). Eneste jeg kan tenke meg som vil forsinke prosessen er at den vil bli stoppet for fortolling/betaling av moms (med mindre den ikke sendes med firmaer som fedex etc, de tar seg av alt såvidt jeg har fått med meg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå