Parfumfreek Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 http://www.shopping4net.com/C4Net.aspx?pcc=7 Jeg ble litt interessert da jeg leste om den - de hadde eyeliner med samme prinsipp også. Men det er vel kanskje en dårlig kopi av Kanebo Mascara 38'C. Jeg lliker iallefall Kanebo sin, sikkert like greit å satse på den
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Blinc mascara er min nye favoritt
Parfumfreek Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Blinc mascara er min nye favoritt Ok, nå ble jeg mer interessert .. Minner den om Kanebo sin da? (som jeg digger!) Jeg pleier å handle kontaktlinser osv til datteren min fra shopping4net, og er iallefall veldig fornøyd med rask levering og god service derfra
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke hvordan Kanebo sin mascara er. Jeg kjøpte min blinc mascara på ebay
Parfumfreek Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Hm, jeg får se litt på Ebay da kanskje ... Har aldri hørt om Blinc før jeg da, men skader jo ikke å prøve ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå