Gå til innhold

bilsex

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

bilsex?hvordan oppfattes dethos dere?

er det noe dere gjør ofte? og hvordan? er det trangt? hvilke stillinger benyttes? er det noe å anbefale`? og hvor i tilfèlle? kanman ikke bli tatt på fersken!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

det er virkelig å anbefale..rpøv det selv og du skal se

Skrevet

Bilsex jaa...

Har faktisk tenkt på og hatt lyst til det noen ganger, men har ikke gjennomført det ennå.

Det enkleste stillingen må jo være at jenta sitter på topp! icon_smile.gif

Og det at man kan bli færsket....Det må jo bare bli et ekstra spenningsmoment!!! icon_wink.gif12

Gjest Silje
Skrevet

Jenta på toppen ja. Legg passasjersetet og han bakover, og sett deg oppå icon_wink.gif

Sjansen for å bli oppdaget vil være der, uansett hvor dere er. Men som allerede nevnt her, så gjør det jo det bare enda mer spennende. icon_biggrin.gif

Har kun positive erfaringer fra dette. Anbefales ja icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

For mange år siden gav jeg mannen min munnsex mens han kjørte, han snakker om det ennå, det var visst helt fantastisk *ler* ..

Hilsen meg icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg & dama måtte av forskjellige årsaker møtes i skogen for å ha bilsex en tid. Det funka som faen det! Ned med setet, og hun på rygg - det var det beste. For henne på toppen, ja, da skalla hun hodet i taket! Og bakfra, det kan til nød gå det også. Men pokker så deilig var det! Og spennende...

Skrevet

hehe. Bilsex er som annen sex..! Men pass på at du har en bil som er STOR nok....

Skrevet

type stilling kommer an på type bil...

Starsjonsvogn eller sedan..

Det er VELDIG opphissende og deilig!!!!:-]

Skrevet

Bare lurer, munnsex mens bilen var i fart???

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har gitt mannen min munnsex flere ganger mens han har kjørt bil..

en gang tutet bilen bak oss, for han så hva jeg drev med! pinlig as! men kult.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri hatt samleie, men jeg har blitt

onanert av gutten min flere ganger når vi

har vært på langturer, dette har foregått

mens vi kjører. Jeg legger meg litt tilbake

og han har kun en hånd på rattet...

Jeg har også kosa med han mens han kjører.

Flott det..

Skrevet

Hvis man skal ha sex i bilen mens man er på fest, lønner det seg i hvert fall å sørge for at ikke absolutt alle oppdager at man går ut.. hehe.. for da blir man nemlig skikkelig, skikkelig mobba når man kommer inn igjen! icon_wink.gif

Bortsett fra det - trangt og upraktisk, men hvem bryr seg om det hvis det ikke finnes noen andre steder? icon_lol.gif12

• 18 år senere...
Skrevet

Jeg foretrekker en seng🤷‍♀️ men vi kjørte litt ut av bygda og parkerte bilen der. Hehhee det funket, vil jo ikke si det ikke anbefales

AnonymBruker
Skrevet

Suge eller runke i bil gjør jeg gjerne...men samleie er håpløst 

Anonymkode: 8b057...db4

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Suge eller runke i bil gjør jeg gjerne...men samleie er håpløst 

Anonymkode: 8b057...db4

Håper jeg aldri møter på dere i bil på veien, eller at et barn kommer ut i veien når dere driver med dette her. Og ikke prøv å si at du har full kontroll på kjøretøyet når du blir runket og sugd, for det har man virkelig ikke. 

Anonymkode: 59fde...ee5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex baki en varebil. Prøvde vel først foran, men var så trangt 🙈 og masse ting og utstyr i veien. Jeg suger gjerne den som kjører, noen har full kontroll mens andre har ønsket å stoppe bilen. Greit begge deler. Også er det sykt digg når han fingrer meg mens han kjører. 

Anonymkode: eaec0...0a2

Skrevet

Har hatt det noen ganger, bare med mannen, når vi ikke har hatt andre muligheter. Det er absolutt en nødløsning for min/vår del. Har parkert steder vi vare ganske sikre på å ikke møte folk. Trangt og upraktisk, men må man så må man..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...