flowerpower Skrevet 21. juni 2007 #1 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil veldig gjerne vite hvem Santa Teresa var og hvem hun er helgen for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Del Skrevet 21. juni 2007 Teresa fra Avila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 21. juni 2007 #3 Del Skrevet 21. juni 2007 Wikipedia om Santa Teresa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Del Skrevet 21. juni 2007 St. Thérèse de Lisieux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Del Skrevet 21. juni 2007 St. Teresa Benedicta of the Cross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Del Skrevet 21. juni 2007 Saint Teresa Margaret of the Sacred Heart Det finnes altså ganske mange St. Teresaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 21. juni 2007 Wow! Det var da voldsomt Takk skal dere ha! Jeg hadde en utrolig opplevelse i Santa Ana katedralen i Las Palmas, og det var da jeg så statuen av Santa Teresa. Jeg skal sjekke ut det dere har tipset meg om. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 21. juni 2007 #8 Del Skrevet 21. juni 2007 Som ikke det er nok, er Mor Teresa saligkåret, og dermed på vei til å bli helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Del Skrevet 21. juni 2007 Takk skal dere ha! Jeg hadde en utrolig opplevelse i Santa Ana katedralen i Las Palmas, og det var da jeg så statuen av Santa Teresa. Var da så lite Hva opplevde du? Ja, hvis du vil fortelle, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 22. juni 2007 Var da så lite Hva opplevde du? Ja, hvis du vil fortelle, da Tror jeg lar det være. Det var ganske personlig. En opplevelse jeg unner alle. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå