Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hva størrelsen betyr blir folk tydeligvis aldri enige om. Det som derimot er sikkert er at en del gutter er ekstremt opptatt av det og at det kan gå voldsomt inn på deres (seksuelle) selvbilde. Noen venniner av meg mener ut i fra egen og venniners erfaring at blant de guttene som har sex med veldig mange damer, spesielt de som skryter av det, så er det uproposjonalt mange med liten pikk. Til sammen har disse jentene hatt sex med ganske mange og rota med enda flere. Der de har merket at gutten ha vært skikkelig liten har de oftte droppet sexen. Selv om det ikke er et statistisk representativt utvalg er det en ganske stor gruppe de til sammen har kjent størrelsen til. Konklusjonen er altså: Blant de med vedlig mange partnere er det høyere andel med liten pikk, blant de som også har en veldig breial attitude, enda flere, og blant de som skryter av erobringene, aller flest. Tatt i betraktning at folk ofte gjør ganske ekstreme ting for å kompensere for en følelse av mindreverd så synes jeg ikke dette virker urimelig. Hva er erfaringene til jentene på forumet her?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hva størrelsen betyr blir folk tydeligvis aldri enige om. Det som derimot er sikkert er at en del gutter er ekstremt opptatt av det og at det kan gå voldsomt inn på deres (seksuelle) selvbilde. Noen venniner av meg mener ut i fra egen og venniners erfaring at blant de guttene som har sex med veldig mange damer, spesielt de som skryter av det, så er det uproposjonalt mange med liten pikk. Til sammen har disse jentene hatt sex med ganske mange og rota med enda flere. Der de har merket at gutten ha vært skikkelig liten har de oftte droppet sexen. Selv om det ikke er et statistisk representativt utvalg er det en ganske stor gruppe de til sammen har kjent størrelsen til. Konklusjonen er altså: Blant de med vedlig mange partnere er det høyere andel med liten pikk, blant de som også har en veldig breial attitude, enda flere, og blant de som skryter av erobringene, aller flest. Tatt i betraktning at folk ofte gjør ganske ekstreme ting for å kompensere for en følelse av mindreverd så synes jeg ikke dette virker urimelig. Hva er erfaringene til jentene på forumet her? Selvfølgelig stemmer det 100%
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Hva størrelsen betyr blir folk tydeligvis aldri enige om. Det som derimot er sikkert er at en del gutter er ekstremt opptatt av det og at det kan gå voldsomt inn på deres (seksuelle) selvbilde. Noen venniner av meg mener ut i fra egen og venniners erfaring at blant de guttene som har sex med veldig mange damer, spesielt de som skryter av det, så er det uproposjonalt mange med liten pikk. Til sammen har disse jentene hatt sex med ganske mange og rota med enda flere. Der de har merket at gutten ha vært skikkelig liten har de oftte droppet sexen. Selv om det ikke er et statistisk representativt utvalg er det en ganske stor gruppe de til sammen har kjent størrelsen til. Konklusjonen er altså: Blant de med vedlig mange partnere er det høyere andel med liten pikk, blant de som også har en veldig breial attitude, enda flere, og blant de som skryter av erobringene, aller flest. Tatt i betraktning at folk ofte gjør ganske ekstreme ting for å kompensere for en følelse av mindreverd så synes jeg ikke dette virker urimelig. Hva er erfaringene til jentene på forumet her? Jeg kan bare snakke ut fra egen erfaring som partyjente og ut fra det er jeg enig i det du sier. Mitt inntrykk er at det er menn med lite og smått utsyr som er de mest breiale og ivrigste til å få seg ONS. De føler ekstra for å få bekreftelse fordi de er små der nede. De med stort utstyr er mer avslappet og trygge på seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Og hva er lite og smått utstyr partyjenta?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Hva med de jentene som er vide som en lovedør, skryter de av at de har fått pikk?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Og hva er lite og smått utstyr partyjenta? Kun nerder snakker om cm og målebånd, det blir for dumt. Men "smått" er vel kanskje noe slikt som sossiser, knakkpølser, gulrøtter, og liksom de som har typisk gjennomsnitts. Men det finnes da partnere for alle
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Og hva er lite og smått utstyr partyjenta? De bør ikke være tynnere eller kortere enn denne. Den på bildet her er akkurat passe. Må gjerne være større også. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128480
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Kun nerder snakker om cm og målebånd, det blir for dumt. Men "smått" er vel kanskje noe slikt som sossiser, knakkpølser, gulrøtter, og liksom de som har typisk gjennomsnitts. Men det finnes da partnere for alle Og de med store samenligner sine med mat og frukt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå