Gjest Vil trene Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg bor i Oslo, og har 4 barn. Jeg er gift og har et godt liv. Jeg har også tatt opp igjen forskjellige treningstyper; litt styrke, litt turgåing, sit-ups ( 50 x 2 ) hver dag osv.. problemet , hvis vi skal gidde å kalle det for et problem, er at at ingen av mine venner liker eller har tid til å trene. Jeg merker at jeg begynner å daffe litt av treningsopplegget mitt nå, for jeg har jo ingen å "dele2 det med - jeg lurer derfor på om det er noen der ute som kunne tenke sem å trene sammen med meg? Hvilken type trening er ikke så interessant; en felles interesse for å komme i mål med vekt og bedre helse er vel et godt nok utgangspunkt?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hei! jeg synes du skal spørre i forumet på www.vektklubben.no, der er det massevis av hyggelige og seriøse mennesker! lykke til!
Gjest Marillia Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Synd jeg ikke bor i Oslo da, ellers hadde det vært hyggelig med ny treningsvenn
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Det kunne jo vært bra, men jeg har ikke råd til å trene i treningssenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå