Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har møtt en som gjør at jeg blir døsig i kroppen og får meg til å bli svevende og nesten tåkelagt. Farlig. jeg forstår ikke at det går an, det er følelser fra dypet som forteller meg at dette er riktig, men jeg blir jo helt bedøvet på en måte. Tenker på han hele tiden, får ikke spise, grubler og er ekstremt kåt blitt. Finnes det motgift?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 For noen som lengter seg syk etter å oppleve det samme igjen, blir jeg bare irritert av å lese dette. Finne motkur du liksom
Gjest Alou Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Motgift finnes, men den har mange komplikasjoner. Gå for litt action da...
CiZi Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har møtt en som gjør at jeg blir døsig i kroppen og får meg til å bli svevende og nesten tåkelagt. Farlig. jeg forstår ikke at det går an, det er følelser fra dypet som forteller meg at dette er riktig, men jeg blir jo helt bedøvet på en måte. Tenker på han hele tiden, får ikke spise, grubler og er ekstremt kåt blitt. Finnes det motgift? Ahaa...sånn har jeg nokså nylig opplevd også,men jeg vil da absolutt ikke finne noen motgift. Nå prøver jeg å finne en god måte å få noe ut av det på. Noen ganger lurer jeg på grunnen til at man bare "faller" slik,helt plutselig og uforvarende.Det er 100 år siden jeg opplevde noe slikt. Det "verste" er at jeg føler,eller innbiller meg at han "liker" meg også,det er måten han ser på meg,snakker med meg. Noe er det. Planen(om jeg skal kalle det det) er å få han med på noe etterhvert,men jeg skal sondere terrenget litt til.Han er singel,noe jeg nylig fant ut av.Perfekt! Det er vel bare å kaste seg ut i det TS,er det ikke? Lykke til;)
Gjest Ulva35 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Det skjedde meg for 10år siden og sånn er det ennå. Herlig :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 ja, er selv nyforelsket, så det er bare å nyte det, man blir litt eller mye tullete i hodet, og glad og fnisete, helt rar følelse, selv om man er over 30 går de an he he Motgiften må bli å bli ordentlig kjent med hans mørkere eller dumme sider, som man gjerne finner ut av etterhvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå