Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

om og om gjør eg det samme, faller for gutter som egentlig har lite tid til meg... dette e da kjent for meg, så eg e veldi påpasseli me å ikke mase å være innpåsliten. men alikavel så etter en 3-4 månder lamme dem, begynner de å ha veldi dårlig tid til å møte meg like ofte som eg har lyst til. syns hele tia det e eg som har lyst til å ha en roli helg o.l

kordan kan eg vite at neste gutt eg møte virkelig har lyst å være lamme meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ved å gjøre deg litt mer kostbar. prøv å bli mindre avhengig av typen og bruk mer tid på deg selv,hobby og venner.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det samme lurer jeg på... hva er det egentlig som skjer når man den ene dagen er oppover ørene forelsket for så plutselig bare dabbe fullstendig av???? Tror personlig det er meg selv det er noe galt med, siden det skjer gang på gang. Blir så :sur: og lei.

Gjest Gjest
Skrevet

det samme har jeg å;( alt kan virke så perfekt, å akkurat som ts så gjør jeg meg ikke innpåsliten av den grunn. alikavel, så dabbe det liksom seg bare ut, å da bynne man kanskje å lure hva feil er det jeg gjør?????

Gjest Cienna
Skrevet

Hmmm....jeg pleide å være den jenta som gjorde det samme....knallflott den første tiden, så dabbet det av for meg og jeg tilbrakte mer tid med vennene mine...mistet interessen for personen jeg var sammen med. Var vel rett og slett fordi han ikke var den rette for meg. Klarte ikke å holde på interessen min, utfordre meg nok....

Men nå har jeg funnet den rette og klarer meg ikke uten ham. Vil bare være sammen med ham hele tiden. Jeg kjeder meg aldri med ham, han utfordrer meg og gjør forholdet spennende.

Det handler vel egentlig om det; Å finne den rette. Typen min var som dere beskriver. Var sammen med jenter i noen måneder...så dabbet det av og han mistet totalt interessen for dem. Ble mer interessert i å være med kompiser og trene.

Nå er jeg det viktigste i livet hans, og han elsker meg....

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være at din far var for "travel" til å ha tid til deg da du var yngre?

Gjest DyneTryne
Skrevet

and the cats in the cradle and the silver spoon?

Skrevet

hvorfor har det en betydning om far er for "travel" da man var yngre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...