Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips?

Endret av Tutta24
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå på www.dyretesting.no. Der vil du finne en rød, en oransje og en grønn liste som viser hvem som tester på dyr, hvem som kanskje gjør det, og hvem som ikke gjør det.

Der finner du også produkttips: http://www.dyretesting.no/produkttips/produkttips.html

Endret av Tabris
Skrevet

Takk, det visste jeg, men lurte bare på om noen hadde noen spesifikke tips å komme med. Men takk. :)

Skrevet

Tusen takk! Har bestilt fra den nå, håper den er bra. Tusen takk for fin side! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk! Har bestilt fra den nå, håper den er bra. Tusen takk for fin side! :)

Sier du fra om den er ok? :)

Body shop?

Nja. De ble kjøpt opp av l’oreal for litt siden. Så de har tapt seg, selv om de forhåpentligvis fortsatt er en del hakk bedre enn hovedselskapet l’oreal. Men jeg er ikke helt oppdatert på TBS, sluttet å bruke de etter jeg leste meg gjennom et par innholdsfortegnelser. Sikkert greie nok, men finnes andre (det krever bare litt mer leting :))

Skrevet
Sier du fra om den er ok? :)

Det skal jeg gjøre. :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt litt problemer med banken, jeg, men skal komme tilbake til deg når jeg mottar den. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Var den brukbar? :)

Den var brukbar. Har ikke prøvd den i regn enda, men den virker ihvertfall som om den sitter fast. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...