Gå til innhold

HJELP! hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er tynn..men når jeg for eksempel står på alle fire og ser ned på magen min - for jeg aldeles sjokk!! :forvirret:

Det lille jeg har av mage (og det er ikke mye, sikkert mest hud) henger og slenger!

Hva i alle dager kan jeg gjøre for å stramme opp dette skikkelig? sånn at magen holder seg der den skal være for å si det sånn :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Please kom med noen råd dere. Jeg har bestemt meg for å forsøke å gjøre noe med dette så fort som mulig.

Vil det å trene magemusklene gjøre at ting holde seg "litt på plass"?

Litt rart, er så tynn og man kan ikke se det så lenge jeg står eller ligger. Men som sagt så fort jeg lener meg fremover eller står på alle fire..da henger det.

(ps. jeg har ikke gjennomgått en stor vektreduksjon som gjør at jeg har alt for mye overflødig hud)

:sur::tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Please kom med noen råd dere. Jeg har bestemt meg for å forsøke å gjøre noe med dette så fort som mulig.

Vil det å trene magemusklene gjøre at ting holde seg "litt på plass"?

Litt rart, er så tynn og man kan ikke se det så lenge jeg står eller ligger. Men som sagt så fort jeg lener meg fremover eller står på alle fire..da henger det.

(ps. jeg har ikke gjennomgått en stor vektreduksjon som gjør at jeg har alt for mye overflødig hud)

:sur::tristbla:

Hvor ofte står du på alle 4 og hvor mange andre enn deg ser det?

Tren opp magemusklene med noen sit ups så blir magen strammet opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, du har jo rett i det selvfølgelig.

Men det plager meg for det. Det ser virkelig IKKE ut :tristbla:

Jeg som ellers er så tynn/slank, men når jeg ser det der - minner det meg om DEN gamle kroppen.

Aldeles merkelig, har ikke lagt merke til det før.

Men det blir bedre om jeg trener musklene altså?

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, du har jo rett i det selvfølgelig.

Men det plager meg for det. Det ser virkelig IKKE ut :tristbla:

Jeg som ellers er så tynn/slank, men når jeg ser det der - minner det meg om DEN gamle kroppen.

Aldeles merkelig, har ikke lagt merke til det før.

Men det blir bedre om jeg trener musklene altså?

Selvsagt. Hvordan ellers tror du kroppen "strammes opp"?? Å stramme opp er ensbetydende med å bygge muskler, så det er bare å sette igang og trene. To ganger i uka holder, med minst et døgn mellomrom så musklene får bygd seg opp.

Det er jo ikke selve huden som er problemet, det er mangelen på muskler.

Gjest Gjest
Skrevet
Selvsagt. Hvordan ellers tror du kroppen "strammes opp"?? Å stramme opp er ensbetydende med å bygge muskler, så det er bare å sette igang og trene. To ganger i uka holder, med minst et døgn mellomrom så musklene får bygd seg opp.

Det er jo ikke selve huden som er problemet, det er mangelen på muskler.

Tusen takk for optimistisk svar!! :-D

Har du noen skikkelig gode treningstips i den anledning??

Gjest Kristin_
Skrevet

Er vel bare å trene hele kroppen for å fjerne underhudsfett og trene magemusklene godt. basistrening.no og iform.nu har begge fine guider på mageøvelser. Og hvor ofte ser du ned på magen din? Pass på å ikke mer eller mindre "lete" eller problemer som ikke er der, det kan gjøre deg tullete til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...