Gjest Bride to be? Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen her giftet seg i England? Jeg og kjeresten vurdere å gifte oss. Han er engelsk statsborger og jeg norsk. Han skal flytte til Norge, men vi vil gifte oss først. Er det mulig eller må vi begge ha oppholdstilatelse i samme land? Noen som har peiling på dette området? Vi ønsker å gifte oss når jeg drar over dit i sommer
minnimy Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 hei,vi begge er norsk,men vi skal gifte oss i england i juli,. jeg vet ikke hvordan det er når ene er englesk,men får oss måtte vi enten velge og være på samme sted i 8 dager får å registrere oss og deretter går det en stund før vi kunne gifte oss,men vi hadde ikke mulighet til det,så vi gifter oss full fart i norge også gifter vi oss i england(det blir ikke registrert.)og familie og venner deltar da skal jeg ha brudekjole på....... du kan finne masse informasjon hos register på internett.. lykke til.
Gjest Bride to be? Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ja, Vi fant ut av dette. Jeg må være 1 uke i England først, melde at vi vil gifte oss, deretter vente 14 dager slik at folk kan protestere. Så det ser ut til at vi må vente til å gifte oss til vi kommer til Norge. Men da må han ha oppholdstilatelse og slikt først, så da tar det litt lengre tid. Men vi blir vel gift til slutt.
minnimy Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 det var bra,mye styr i det landet,men skjønner de også. gift blir dere til slutt selv om det tar litt tid. trenger dere engelske sanger welcome song og coffee song så har jeg det....... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå