Gjest tdlrtlkjlsd Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen som har noe bra eller dårlig å fortelle om dette? Mvh Ingrid
Gjest care Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Har en venninne som bor der, hun er fornøyd.
Rainbow Brite Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Kjenner flere barnefamilier der, veldig fint! Regner med at det går dit med oss også når produksjonen starter (en gang langt inn i fremtiden ) Noe spesielt du lurte på? Det er i hvertfall kort vet til barnehage, kort vei til skole, kort vei til butikker, både tog og bussforbindelser i alle retninger, kort vei til strand, skog, diger fotballbane som er skøytebane på vinteren, fuglekvitter og en deilig atmosfære
Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Helt ok. Og folk der er så vante til turister at de inkluderer alle nyinnflyttere.
Rainbow Brite Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Turister?! Hvor i all verden er det du snakker om? Hva har turister på et boligfelt å gjøre? Du mener kanskje henie-onstad senteret og rundt der? Selve boligarealene på nedre høvik er jo ingenting å se på for en turist. Haha, men neste gang en diger gjeng med turister nedi byen spør meg hva de bør få med seg, skal jeg sende dem med bussen til høvik! "It's such a great place to live, that you shouldn't miss it!"
Gjest 112CBE Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Tusen takk for svar! Vi flytter dit medio september/ primo oktober. Kvier meg litt; kjenner jo ikke ett menneske der ute, og er redd for å føle meg alene? Noe gode forslag til hvordan man treffer andre mennesker i området der? Ikke så bekymret for barna, de finner jo som regel hverandre!! Dette går sikkert helt fint; men i og med at jeg ikke kjenner området eller folk der ute, er det litt vanskellig å peke ut spesielle ting som jeg lurer på!! Jeg tror vel egentlig at jeg trengte en "bekreftelse" på at det var et bra skritt å ta å flytte ut dit! ? Takk for gode svar, og skulle en komme på andre ting å fortelle/tips osv... både bra og dårlige-håper jeg dere kommer med disse !!?!! forresten noen sjanse for at dere kan tipse om gode privat barnehager i området høvik/Blommenholm? Klem Ingrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå