Gjest Stocking lover Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Finnes det noen i dette forum som kunne tenke seg å være med på å danne en folkebevegelse for bruk av strømper (tynne nylonstrømper!)? Det er sikkert mange mannfolk som umiddelbart ville melde sin interesse, men finnes det også kvinner/jenter som synes det kunne være spennende? Poenget må være å få flere kvinner til å bruke dette som jo både er vakkert og sexy. Det er i dag altfor mange flotte kvinneben som blir gjemt vekk under lange skjørt og vide bukser. Hva sier dere, jenter?
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg kjøper strømper fra whatkatiedid.com, strømper lignende det som ble brukt på 50 tallet, uten elastikk, så man må gå med hofteholder. Er ikke alltid jeg går med det da, har pene ben så jeg trenger det egentlig ikke, men det er jo litt sexy. På siden er det også et forum hvor man kan diskutere størmper og vintage undertøy. Men noen folkebevegelse står jeg over.
Annie Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Finnes det noen i dette forum som kunne tenke seg å være med på å danne en folkebevegelse for bruk av strømper (tynne nylonstrømper!)? Det er sikkert mange mannfolk som umiddelbart ville melde sin interesse, men finnes det også kvinner/jenter som synes det kunne være spennende? Poenget må være å få flere kvinner til å bruke dette som jo både er vakkert og sexy. Det er i dag altfor mange flotte kvinneben som blir gjemt vekk under lange skjørt og vide bukser. Hva sier dere, jenter? At du er en mann med en fetish for strømper.
Transe Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hei, er transe, men er ikke opptatt av strømpebukser likevel. Bruker selvsagt strømpebukse eller stay-up som andre jenter gjør, når jeg omkledd til jente. :kaffe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå