Gå til innhold

Gave

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er litt mer gjennomsiktig når man gir gavekort da ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest allerede gift
Skrevet

Vi giftet oss for et år siden, og jeg tenkte ikke et sekund over hvor mye gavene vi fikk av folk var verd, og hvem som gav lite eller mye. Jeg ble kjempeglad for de gavene vi fikk, og vi fikk mye av det vi ønsket oss. Akkurat det med gaver ble liksom litt underordnet. Jeg var overlykkelig sor å bli gift med mannen min, og veldig takknemmelig for at folk tok seg tid i en travel ferietid til å komme å feire bryllup med oss" :sol:

Skrevet

Jeg tror egentig at det er mest gjestene som bryr seg om gavene på sett og vis. Det er jo de som går og kikker på gavebordet og slikt. Brudeparet åpner jo ikke engang gavene selv.

Skrevet

Jeg håper de som gifter seg og som jeg skal gi gave til virkelig forteller meg hva de forventer slik at jeg virkelig kan fortelle dem hvor de kan dra og suge'n!

Men vent - nei, jeg kjenner jo heldigvis ingen slike mennesker. Og jeg er dypt sjokkert over hva folk kan lire av seg.

Ord som smålig, korrekt etc hører IKKE hjemme i en slik diskusjon!

Til TS - 700,- er helt fint - uansett situasjon. Jeg håper virkelig ikke du tar til deg alle ufyselighetene som vrenges ut her av det jeg oppfatter som små mennesker som måler verdi i kroner og øre.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg håper de som gifter seg og som jeg skal gi gave til virkelig forteller meg hva de forventer slik at jeg virkelig kan fortelle dem hvor de kan dra og suge'n!

Men vent - nei, jeg kjenner jo heldigvis ingen slike mennesker. Og jeg er dypt sjokkert over hva folk kan lire av seg.

Ord som smålig, korrekt etc hører IKKE hjemme i en slik diskusjon!

Til TS - 700,- er helt fint - uansett situasjon. Jeg håper virkelig ikke du tar til deg alle ufyselighetene som vrenges ut her av det jeg oppfatter som små mennesker som måler verdi i kroner og øre.

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...