Rexina Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har Clarins rensemelk og tonic for normal/tørr hud, og har endelig blitt fortrolig med suction effekt-metoden, så den funker bra. Min hud er tørr kombinasjonshud (som blir litt fetere om sommeren), så denne bør passe meg perfekt. Men så har jeg hørt flere steder (bl.a. av parfymeridamer) at den serien passer best for de med litt fetere hudtype fordi den inneholder ingredienser som er antibakterielle osv. Stemmer dette? Den har i tillegg en tendens til å gjøre huden min litt skinnende i løpet av dagen. Passer da serien for kombinert/fet hud bedre til meg da, eller vil denne tørke ut huden min veldig? Virker også som at den serien for fet hud er bedre på å få ut sorte prikker og urenheter nedi huden, i følge makeupalley. Dette kunne jeg trengt, men er bare litt redd for at jeg vil ende opp med mye tørrere hud enn jeg allerede har! Noen som vet råd?
Quirky Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Bruker du en god fuktighetskrem? Det spiller jo en rolle.
Rexina Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg bruker en fra Avene. Den heter Clean-Ac og gir fuktighet til fuktfattig hud, hjelper så man ikke får kviser og er for sensitiv hud:)
Quirky Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Hvis du bruker en god fuktighetskrem som gir mye fukt skulle det vel ikke være noe i veien for å bruke renseserien for kombinasjonshud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå