-frøya- Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=144557 Blir så utrolig sint når jeg leser sånt. Hvis de ikke vil ha hunden eller dyret sitt,kan de ikke heller gi det bort!
Gjest Elastica Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Helt forferdelig og uforståelig at dyreeiere kan finne på slikt.
Pusemamma Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Dette er faktisk den tiden på året jeg slutter og kjøpe avis! Rett før ferien er det så mangen som dumper dyrene sine. Jeg forstår ikke hva som går av folk. Alle må da vite at har man husdyr har man et ansvar samt at de lever i mangen år. Dessverre så er det utrolig mannge så ikke vil betale det koster for vetrinær utgifter osv. Hallo, sier nå jeg, dyrene kan og bli syke og de fleste vet jo at utgifter til behandling koster flesk. Har flere beskjente som har katt og ikke bryr seg om betale for kennelopphold eller sterilisering. Har sagt gang på gang at ungene går fort lei katten når den ikke lenger er liten. De kikker bare dumt på meg, for ungene har lovet og ta vare på dyret! Vi voksne er tydeligvis ikke blitt voksne når vi behandler dyrene våre slikt. Er så rystet og lei meg på dyrenes vegne. Mine to pusejenter blir hvertfall behandla som dronninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå