Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei Jeg har et litt snodig spørsmål Pleier dere vise "satan-tegnet" når dere er på konserter?
Gjest StockDama Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har sett mange som trur de viser satantegnet men egentlig viser tegnspråk for ordet kjærlighet. Thats kinda funny =D
Gjest StockDama Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 "satan-tegnet" stammer også forresten fra et symbol på bukkehorn, som er et symbol på fruktbarhet, så jeg klarer ikke ta de seriøst..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Dette er sånn ca "satantegnet". Jeg tror ikke folk som er på konsert prøver å lokke frem djevelen, men det har jo på en måte blitt et "rock on"-tegn. Jeg synes i hvert fall ikke det er et spesielt skummelt tegn. - Men bruker det sjelden selv, det skal sies.
LaraCroft Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Dette er sånn ca "satantegnet". Ja, men er det ikke akkurat dette tegnet som ikke er "satan" tegn da? Men at det på en eller annen måte har blitt et slikt symbol. Mener å huske at dette betyr noe helt annet, kommer bare ikke på hva
Gjest DyneTryne Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Nei, men gjett om jeg gjorde det på dimmu borgir konsert da jeg var 16
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Ja, men er det ikke akkurat dette tegnet som ikke er "satan" tegn da? Men at det på en eller annen måte har blitt et slikt symbol. Mener å huske at dette betyr noe helt annet, kommer bare ikke på hva Jepp, det stemmer det. http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article333200.ece
Gjest Elfrida Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 I Italia er det også regnet som en slags beskyttelse mot 'bad luck'. Man holder ikke hånda opp sånn, men plassere fingrene på den måten. For eksempel hvis man ser en svart katt gå over veien. Et alternativ (for menn) er å bare ta seg på ballene, det er også bra mot sånne ting...
Gjest Charlotte-Margrethe Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Sist jeg og min familie var på Silje Nergaard-konsert og Kringkastingsorkesteret, viste vi alle satan-tegn. Det var veldig givende og gøy.
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Nei, jeg føler meg for gammel , men jeg har venner som er litt yngre enn meg som gjør det.
Gjest beekeeper Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Jeg gjør det. På rockekonserter, selvfølgelig.
venus* Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Etter at jeg rundet 18, kanskje før, så følte jeg meg for gammel til det der...
Adonia Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 nei jeg gjør det ikke. men ser jo at mange gjør det på rockekonserter! men jeg syns det blir litt feil til f.eks big bang (som jeg så mange gjorde sist konsert)
Hu i Svingen Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Et alternativ (for menn) er å bare ta seg på ballene, det er også bra mot sånne ting...
Gjest Sativa Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Ja det gjør jeg faktisk, men nå er jeg stort sett på konserter hvor dette er naturlig. Driter en lang marsj i hva andre mener om det, de som synes dette er "barnslig" får bare synes det for min del. Jeg er forresten 34 år, mamma og har fin utdannelse og god jobb. Og muligens litt barnslig da, ifølge de som har greie på sånt.
Gjest Sativa Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ville vel heller påstå at det er et tegn som representerer heavy metal, og ikke satan. Tegnet kom inn i metallens verden via Dio.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #19 Skrevet 21. juni 2007 Ja det gjør jeg faktisk, men nå er jeg stort sett på konserter hvor dette er naturlig. Driter en lang marsj i hva andre mener om det, de som synes dette er "barnslig" får bare synes det for min del. Jeg er forresten 34 år, mamma og har fin utdannelse og god jobb. Og muligens litt barnslig da, ifølge de som har greie på sånt. En kan trygt si at du er umoden til å være mor og alt.
Wildy Skrevet 21. juni 2007 #20 Skrevet 21. juni 2007 En kan trygt si at du er umoden til å være mor og alt. Fordi hun går på konserter? Er det feil musikk ift hva en mor skal like? Eller skal ikke mødre vise "tegnet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå