Gå til innhold

Nikita

Anbefalte innlegg

Gjest Blakk med ny sveis
Skrevet

Klippet meg og bleket og stripet håret på nikita igår pluss kjøpte shampo og balsam fra Kerastase. Men jeg trodde jeg skulle gå i bakken da jeg skulle betale! Prisen kom på hold dere fast 2705 kr!! Det er helt syyyyyyyyyyyyykt! På hairport lillestrøm ville jeg betalt 1500kr max inkl produktene! Hadde faktisk vunnet på å skulke jobben og klippe meg der! Dessuten er de mye hyggeligere og minst like flinke. Fy faen, bruker Nikita sakser av gull eller? :frustrert::frustrert: og på toppen av det hele ble det mye venting innimellom. Men ble heldigvis fornøyd med klippen da. Akkurat som jeg vil ha det blir det aldri uansett. Var forresten på byporten i oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var DYRT ja, er det mulig?

Forresten, engang gikk jeg innom for å sjekke hva de tok for bare å stusse håret mitt. Har langt hår og ville bare klippe 2 cm uten noen fiksfakseri. Jeg VET det tar ikke mer enn 10 minutter, likevel skulle de ha 5-600 for jobben. Jeg stusset ikke håret der nei... ;)

Skrevet

Husleien er vel litt dyrere på byporten enn andre steder så det reflekterer jo prisen

Gjest Hedra
Skrevet

Niktia Byorten er svinedyrt, ja! Stripet og klippet tuppene der i forrige uke og kr 1550,- skulle de ha!! Ikke var jeg fornøyd med stripingen heller...

Gjest blakk med ny sveis
Skrevet

At husleien er dyr skal vel ikke gå ut over kundene? Jeg blir så sint så sint! :frustrert::frustrert: Er det mulig? På hairport lillestrøm koster stuss bare 50kr! Ihvertfall hvis du gjør andre ting og.

Skrevet
Klippet meg og bleket og stripet håret på nikita igår pluss kjøpte shampo og balsam fra Kerastase. Men jeg trodde jeg skulle gå i bakken da jeg skulle betale! Prisen kom på hold dere fast 2705 kr!! Det er helt syyyyyyyyyyyyykt! På hairport lillestrøm ville jeg betalt 1500kr max inkl produktene! Hadde faktisk vunnet på å skulke jobben og klippe meg der! Dessuten er de mye hyggeligere og minst like flinke. Fy faen, bruker Nikita sakser av gull eller? :frustrert::frustrert: og på toppen av det hele ble det mye venting innimellom. Men ble heldigvis fornøyd med klippen da. Akkurat som jeg vil ha det blir det aldri uansett. Var forresten på byporten i oslo.

:overrasket:

Produktene er vel noe rundt 300kr hver, så da betalte du 2000 kr for farging og klipping? Det skjønner jeg godt at du fikk sjokk. Kan du ser på kvitteringen hvordan de kom fram til den beløpet? Hvis det gjør det, hadde jeg likt å se detaljert hva de vil ha for hver behandling. Selv gå jeg på KICK, mener de er mest oppdatert og har alltid vært fornøyd, der er det mellom 600-650 kr for klipp og 700kr til farging.

Skrevet

Det var litt av en drøy pris!

Har vært på noen av Nikitafrisørene i Oslo selv, og har aldri vært helt fornøyd (selv om jeg ikke tviler på at det finnes flinke frisører der også). Har i forøvrig alltid vært fornøyd når jeg har vært hos Adam&Eva eller Studio Alf.

Gjest Gjest
Skrevet

Det som er dyrt er at det ér NIKITA :forvirret:

Det er liksom den beste av alle motesalonger, så det er navnet dem tjener penger på.

Selv bruker jeg Adam&Eva som går for å være dyrt, men ikke såååååååååååååååå dyrt som ts. betalte :overrasket:

Skrevet

Generelt er vel de store kjedene dritdyre. Jeg unngår å klippe meg på City og Byporten, drar heller litt utenfor. De har jo samme utdannelse og bruker samme produkter i andre salonger uansett..

Skrevet

Nikita fornekter seg aldri.. Sist jeg var der så spurte jeg på forhånd hva klippen ville klippe, også klarer de pokker meg ikke å overholde prisen. Jeg sa ikke nei til balsamen, og derfor ble det 10 kroner dyrere. Herrejesus.

10 kroner er ingenting, men å ta seg betalt for balsam? Ærlig talt. Sa klart ifra om at jeg skiftet frisør, og spankulerte vekk med nesa i sky, hehe :erter:

Gjest Peachbud
Skrevet
Nikita fornekter seg aldri.. Sist jeg var der så spurte jeg på forhånd hva klippen ville klippe, også klarer de pokker meg ikke å overholde prisen. Jeg sa ikke nei til balsamen, og derfor ble det 10 kroner dyrere. Herrejesus.

10 kroner er ingenting, men å ta seg betalt for balsam? Ærlig talt. Sa klart ifra om at jeg skiftet frisør, og spankulerte vekk med nesa i sky, hehe :erter:

Å betale for balsam blir for dumt, ja. Har jeg aldri hørt om før.

Gjest vranghild
Skrevet
Det var DYRT ja, er det mulig?

Forresten, engang gikk jeg innom for å sjekke hva de tok for bare å stusse håret mitt. Har langt hår og ville bare klippe 2 cm uten noen fiksfakseri. Jeg VET det tar ikke mer enn 10 minutter, likevel skulle de ha 5-600 for jobben. Jeg stusset ikke håret der nei... ;)

Det er akkurat samme jobben om man klipper 2 eller 20cm ;)

Og det tar aldri "bare ti minutter"...

Gjest Gjest
Skrevet
At husleien er dyr skal vel ikke gå ut over kundene? Jeg blir så sint så sint! :frustrert::frustrert: Er det mulig? På hairport lillestrøm koster stuss bare 50kr! Ihvertfall hvis du gjør andre ting og.

50kr??

Hahahaha, det vet nok ikke sjefen der ;) Om alle som kommer innom får stuss til 50,- går ikke salongen rundt, så enkelt er det. Man må tjene penger, og når det kommer til Byporten; JA, det er SJUKT høy husleie der. Og selvfølgelig går det utover kunden! :ler: Hva hadde du ventet?

Balsam: det er ikke frisørene som bestemmer det. Det er det de høyere opp i systemet som gjør. De går over utførte behandlinger pr frisør hver mnd, og har du for lite farginger, for lite balsam o.l får du høre det. Det er BUTIKK som i alle andre bedrifter.

Skrevet

Nikita er ikke ute etter å være en lavpris-salong, de skal ligge i øvre prissjiktet.

Skrevet
Balsam: det er ikke frisørene som bestemmer det. Det er det de høyere opp i systemet som gjør. De går over utførte behandlinger pr frisør hver mnd, og har du for lite farginger, for lite balsam o.l får du høre det. Det er BUTIKK som i alle andre bedrifter.

Jeg forstår selvfølgelig at balsam koster penger. Men i mitt tilfelle så sa ikke frisøren at det kostet ekstra. Og at balsam koster ekstra er uvanlig, jeg har aldri opplevd det andre steder.

For meg var det ikke pengene som irriterte, men prinsippet. Det hjalp ikke stort at jeg fikk 10 kroner i "rabatt" :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

når jeg tenker på logoen ser den ikke særlig "exlusiv" ut.. :sjenert:

Skrevet
Jeg forstår selvfølgelig at balsam koster penger. Men i mitt tilfelle så sa ikke frisøren at det kostet ekstra. Og at balsam koster ekstra er uvanlig, jeg har aldri opplevd det andre steder.

For meg var det ikke pengene som irriterte, men prinsippet. Det hjalp ikke stort at jeg fikk 10 kroner i "rabatt" :ler:

Jeg er ikke gjest, men:

Jeg er helt enig, og det er de aller fleste frisørene som jobber der og. Men det hjelper dessverre ikke! Det "skal" være sånn. Helst skal ALLE -både kvinner og menn, selv om de ikke trenger det- ha balsam.

"Trøsten" er at det er 5kr billigere enn det var for noen år siden... ;)

Skrevet

Det er mye mindre omfattende å bare stusse tuppene i forhold til å klippe av 20 cm. Jeg har hatt langt hår i over 20 år og har ofte tatt tiden og det tar gjerne 7 - 8 min. fra jeg setter meg i stolen til jeg er klar til å betale.

Gjest Vranghild
Skrevet
Jeg har hatt langt hår i over 20 år og har ofte tatt tiden og det tar gjerne 7 - 8 min. fra jeg setter meg i stolen til jeg er klar til å betale.

Det kan jeg faktisk ikke skjønne er mulig! Tjafser de bare av da? Jeg er frisør, og de eneste jeg har brukt 10 min på er klipp av lugg og maskinklipp...

Skrevet

Eh..nei. Jeg har da hatt langt hår så lenge og fått det stusset så ofte at jeg vet hvor lang tid det tar. Det børster håret ut, og klipper rett av. Av og til prayer til litt spraybalsam eller vann på. Det tar 10 minutter, sist satt jeg ikke engang i frisørstolen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...