t-schnuppa Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg kom i kontakt m de via Finn.no og fant også frem nettsiden deres. Ser jo veldig seriøst ut. Jeg trengte korsett og så at de hadde i en str som burde passe meg. hun mente og på at ut ifra mine mål ville d passe. Men jeg forhørte meg på forhånd sånn at jeg kunne returnere d hvis d ble feil. Og d var ikke noe problem. Så fikk jeg d lekre korsettet som jeg hadde betalt 700kr for, men desverre, d var for lite og siden de ikke hadde større, ble vi enige om at jeg skulle få pengene igjen . Skulle bare sende d tilbake, så skulle hun sette inn pengene. Som sagt, så gjort.. Så lot jeg hun få noen dager på seg før jeg kontaktet henne igjen.. Ingen penger har jeg sett, heller ingen mail Jeg har sendt x-antall mailer nå, uten noe som helst tilbakemelding!! Synes dette er skikkelig dårlig og føler meg veldig snytt! Om jeg ikke hører noe innen ikveld, så får jeg prøve å ringe henne.. Eneste problemet der er at jeg har litt telefonangst da.. Er forresten nesten 3 uker siden jeg returnerte d. Blir så sint Bryllupet koster ds nok fra før om jeg ikke også skal kaste 700kr ut av vinduet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå