Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har noen vært borti dette? Innstalerte vista på pc'en min i overigår, men lyden ble borte. Lastet ned begge driverne ettersom jeg ikke er helt sikker på hvilken av dem jeg hadde, men fortsatt ingenting som skjer.
Gjest Nedfall Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Har du installert noen av driverne da ? Aner ikke hvordan enhetsbehandling ser ut på vista, men kanskje du har noen ukjente enheter der (gule utropstegn) ?
Catzy Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde et litt snålt problem på en litt eldre HP-maskin med Vista. Når jeg plugget inn hodetelefonene mine, kom lyden ut både i hodetelefonene OG fra maskinen. Kjempefint i et åpent kontorlandskap... Jeg endte opp med å laste ned lyddrivere beregnet på Windows XP, og fikk pakket dem ut til harddisken. Installasjonen av driverne feilet siden det var feil operativsystem, så jeg gikk inn i Device Manager / enhetsbehandlinger, fant lydkortet mitt, gikk inn på dette og klikket på oppdatere drivere. Så hentet jeg inn de driverne som var laget til XP. De virket knirkefritt. Kanskje du kan gjøre det samme? Du kommer til Device manager ved å høyreklikke på (My) Computer, velg Manage, klikk på Device Manager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå