Knøttet Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Er det vanlig å ikke få mensen igjen når det er en måned siden jeg sluttet med pilla, å føle seg oppblåst, ha mensmurringer og en del utflod, men ikke mensen ? Jeg fikk mensen rett etter at jeg slutta på pilla, og skulle hatt den igjen nå. De andre gangene jeg har slutta på prevensjon fikk jeg mensen tilbake som vanlig med en gang. Tok en test, jeg er ikke gravid ... Men hvis syklusen min er lengre enn jeg trodde, er det mulig jeg er gravid, og dermed tok testen for tidlig og det var derfor den var negativ ? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Er det vanlig å ikke få mensen igjen når det er en måned siden jeg sluttet med pilla, å føle seg oppblåst, ha mensmurringer og en del utflod, men ikke mensen ? Ja. Brukte godt over året selv, 3 år på å få den tilbake til slik den var før pilla. Tok en test, jeg er ikke gravid ... Men hvis syklusen min er lengre enn jeg trodde, er det mulig jeg er gravid, og dermed tok testen for tidlig og det var derfor den var negativ ? :klø: Stemmer. Testen vil normalt slå ut mellom 12-15 dager etter eggløsning, noe som kan bety opptil 20 dager etter samleiet. Etter pilleslutt er det umulig å vite når eggløsningen er i gang igjen, spesielt om du ikke charter på noe som helst vis. (Noe som ofte er vanskelig rett etter pilleslutt. Temping går som regel greit, men El sekret og EL tester vil ofte gå i surr. Men om du temper så vil du ha en brukbar oversikt på om du har hatt EL, og på når du kan vente mens eller positiv test)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå