Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg er en 20år som lurte om noen kunne hjelpe meg med noe.. Jeg tenkte å begynne å begynne på ppiller. Jeg har aldri gått på det tidligere og lurer da på om jeg kan utsette mensen min hvis jeg begynner på de allerede imorgen,og skal ha mensen min neste uke?for skal på spontanferie tur og har alltid så store smerter så orker ikke det da Hvis ikke det går,kan man kjøpe noen andre piller som kan gjøre dette da? Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette under,så håper noen kan hjelpe meg med dette? Vvenlig hilsen B
øyenstikker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hei! tror nok ikke du kan utsette mensen allerede etter 1 uke på nytt p-pillebrett nei. Det finnes andre piller du kan utsette mens med. Si fra til legen, tror de er på resept. Så skal du utsette med de og ta første p-pille på din neste mens første dag. Happy holiday
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Du kan få primolut-n av legen, men den må du begynne med 3 dager før mens, så den bør du skaffe fort i så fall.
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Du kan få primolut-n av legen, men den må du begynne med 3 dager før mens, så den bør du skaffe fort i så fall. Har noen prøvd disse pillene? Jeg vet hvoedan de fungerer, men hvordan føler man seg når man tar pillene? Kommer mensen dagen etter at man slutter? Jeg ønsker å utsette mensen med 1- 2 dager fordi jeg skal i et bryllup. Må man til undersøkelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå