Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 hei! har store planer om å ta sånn permanent utglatting av håret hos frisøren! vet noen hvormye dette koster og om håret vil virke tynnere og hvor lenge det sitter i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har tatt antipermanent hos frisøren en gang, og det skal jeg aldri gjøre igjen. Jeg har masse krøller, og etter denne utglattinga, var håret mitt så tørt, så ut som en høystakk. Var ikke fornøyd i det hele tatt. Men det er jo ikke sikkert at det alltid blir sånn da, kan jo hende du har mye mindre krøller enn meg..... Jeg vet ikke hvor mye det koster, men jeg følte ikke at håret mitt virka tynnere, heller tvert imot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Heh.. Testet det.. Ikke gjør det. Det sliter på håret og krøllene kommer tilbake etter en vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #4 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg vet at det ikke var dette du spurte om, men...Dersom du ønsker å glatte ut krøllene ofte er Super Styler fra tv-shop faktisk et bra produkt, og billig tatt i betraktning. Jeg bruker den stort sett hver dag og er ikke særlig plaget med slitt hår. Håret blir glatt og ligger bra. Den gjør også at håret ser tynnere ut fordi den fjerner brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. mars 2003 #5 Del Skrevet 13. mars 2003 Har du prøvd en såkalt "glattetang"? Dette får håret til å virke tynnere og glattere. Dette er ikke en permanent utføring, men det holder seg bra hvis du invisterer i en kvalitetsrik glattetang som fås hos de fleste frisører til en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 Koster det samme som vanlig permanent.... Sliter på håret på samme måte som permanent gjør Skal sitte til det blir klipt av, men etterveksten blir jo ikke glatt.. Håret vil virke litt tynnere.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg vet at det ikke var dette du spurte om, men...Dersom du ønsker å glatte ut krøllene ofte er Super Styler fra tv-shop faktisk et bra produkt, og billig tatt i betraktning. Jeg bruker den stort sett hver dag og er ikke særlig plaget med slitt hår. Håret blir glatt og ligger bra. Den gjør også at håret ser tynnere ut fordi den fjerner brus. Du bare måtte? Sikker på at du skrev det der for å lure meg til å kjøpe den børstetingen. Jeg har hittil klart å la være å falle for fristelser, men den børsten har jeg SÅÅÅ lyst på.. men klarte da å overbevise meg selv om at det var lureri.. Vel tilbake til tema.. Jeg hadde hår til midjen. tykt, brusete med krøller i. Den anti-permanentsaken funket ikke på meg. Samme med venninna mi som hadde samme problemet. men du får forsøke.. Kanskje det funker på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 14. mars 2003 #8 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg tok antipermanent for ei uke siden og er veldig fornøyd! Det sliter på håret omtrent som en vanlig permanent, men håret mitt føles veldig mykt og godt. Det eneste jeg kjenner at det har vært gjennom en hestekur på er når jeg vasker det. Da virker det mer tørt enn vanlig. Jeg kjører på med KMS oppbygningspack, og regner med at alt snart er som før. Bortsett fra at permanentkrøllene er ute. Antipermanenten virker ikke som permanent, og slites gradvis ut. Så det naturlige fallet kommer nok dessverre krypende på om ikke for mange ukene. Imens gleder jeg meg imidlertid over superglatt langt hår. Følte meg flere kilo lettere da jeg gikk ut fra frisøren uten det kjempedigre håret jeg hadde da jeg gikk inn. Det koster omtrentlig det samme som permanent, og tar lang tid. Det er heller ikke særlig behagelig å ligge og få håret børstet med bittesmå mellomrom mellom hårkammen i 20 minutter!!! Men for meg var det defeinitivt verdt det Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #9 Del Skrevet 14. mars 2003 Nitha - kan jeg spørre hvilken frisør du gikk til? (Dersom dette var i oslo da). Har nemlig tenkt på antiperm. jeg og, men vet ikke hvilke frisører som har dreisen på dette! Anya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #10 Del Skrevet 14. mars 2003 Du bare måtte? Sikker på at du skrev det der for å lure meg til å kjøpe den børstetingen. Jeg har hittil klart å la være å falle for fristelser, men den børsten har jeg SÅÅÅ lyst på.. men klarte da å overbevise meg selv om at det var lureri.. Jeg bare måtte ja. Jeg er faktisk veldig fornøyd med den, den er super for mitt hår, så jeg vil ikke kalle det lureri selv om de selvsagt overdriver i reklamen. Jeg liker den bedre enn glattetanga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 23. mars 2003 #11 Del Skrevet 23. mars 2003 Beklager, jeg har vært på reise ei uke. Det var ingen i Oslo jeg gikk til. Jeg vil kanskje anbefale deg å ta en ørliten runde hos noen frisører, så hører du fort hvem som har gjort noen antipermanenter i det senere, og om det høres ut som om de kan dette. Min venn frisøren sa til meg at det viktigste er at de ikke har det for travelt, altså tar seg god tid til å strekke håret med væsken i (og at de bruker nok væske, dersom du har fyldig hår som meg), og at de tar seg tiden med å skylle så lenge som de skal og fylle på med fuktighetsstabilisator. Håret mitt er fremdeles like rett, også etter ei uke med saltvann og sol Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2003 #12 Del Skrevet 23. mars 2003 Har du prøvd en såkalt "glattetang"? Dette får håret til å virke tynnere og glattere. Dette er ikke en permanent utføring, men det holder seg bra hvis du invisterer i en kvalitetsrik glattetang som fås hos de fleste frisører til en tusenlapp. Glattetang er som gamledagers krepptang, men med slett jern. En slik tang sliter veldig på håret (håret svies) og anbefales ikke til "daglig bruk"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. mars 2003 #13 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er sant som Embla s her konstaterer. Glattetang bør man være varsam med, det sliter uhorvelig mye etter langvarig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. mars 2003 #14 Del Skrevet 24. mars 2003 ..men det er litt morsomt å kunne lage håret helt glatt selv innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå