X-up Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Fikk endelig kjolen min idag , og den var kjempefin!!! Fin kvalitet på stoffet og innvendig korsett. Satt som et skudd, bare litt for lang (men det visste jeg jo). Ganske god service, fikk rask svar på mail, og de var veldig hyggelige. Superrask levering. Tror den kom til Norge på 4 dager, men de brukte over 10 dager i tollen her, men endelig kom den Har spart mye penger og er kjempefornøyd! Annbefales!!! Kjolen min (bare at jeg har bestilt den i hvitt)
Mrs B Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Ville bare si at kjolen din var knallfin! Ja må si meg enig, vakker!!!
øyenstikker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 bra å høre du var fornøyd! Kjolen var kjempe-fin Har sett litt selv på denne siden, mange fine kjoler til lav pris. Så kanskje jeg skal bestille der nå da...vurdere...vurdere
~Minni~ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes også kjolen er kjempefin. Så fin faktisk at jeg har vurdert å bestille den selv. Største risikoen synes jeg er at størrelsen blir feil. Kunne du fortalt meg hvilken størrelse du bestilte og hva du bruker i norske størrelser til vanlig. Jeg bruker 34/36 til vanlig, men flere av brudekjolene jeg har prøvd i butikker har vært litt for store selv i str 34. Jeg har sett på målene de bruker på nettsidene sine og i følge den så er jeg str 2 rundt brystet og str 4/6 rundt magen. Hoftene har vel ikke noe å si på en slik kjole. Siden det er snøring i ryggen er kanskje str 2 best, men det føles litt rart å bestille den aller minste størrelsen for jeg er jo ikke noe beinrangel, bare normalt tynn. :klø: Kunne du forresten også fortalt meg hva kjolen kom på totalt i norske kroner, inkl frakt, toll og evt. andre utgifter? Som du skjønner er jeg veldig nyskjerrig og vurderer sterkt å kjøpe kjole her så jeg er takknemlig for all hjelp og innspill
X-up Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Bruker norsk størrelse 34/36 til vanlig jeg også. I følge måletabellen var jeg str 2 rundt livet og str 4/6 rundt brystene. Valgte å bestille str 4 og det passet godt. Har plass til å både snøre det inn og ut nå. I tillegg til brudekjole (399 dollar), bestilte jeg også bag til brudekjolen og toastglass derifra. Fikk med valgfri tiara til 50 cent:) Totalt kom dette på ca 540 dollar med frakt (ca 3250 norske kroner), og jeg måtte betale ca 1150 kroner i toll og moms. Så totalt ca 4400,-
Kykkelikokos Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er 25/36 og måtte ned i str. 32 da jeg kjøpte min brudekjole hos Agape-Brud. Tror det varier veldig fra merke til merke. Men jeg har små pupper, så det er mulig det har noe å si.
~Minni~ Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk for hjelpen. :bukke: Kanskje det blir sånn kjole på meg også. Jeg må nok innom et par brudesalonger til først for jeg har bare vært i et par, men med tanke på prisene så virker jo dette veldig bra Jeg regner med at man må kjøpe et underskjørt som står litt ut for å få kjolen til å stå ut sånn som på bilde og ikke henge rett ned...? Er det forresten "bare" et lag chiffon ytterst og et tykkere stoff under eller er det flere lag chiffon?
Ray Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Så moro å se. Den ligner på kjolen min. Jeg har kjøpt en Maggie Sottero kjole mod Phuong. Vet ikke hvordan jeg får lagt inn bilde av den, men den er på www.maggiesottero.com og søk på Phuong. Men jeg har kjøpt min her i Norge så den ble jo litt dyrere enn din da Gratulerer med flott kjole.
X-up Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 Er et eller to lag med chiffon, men de er delt opp på en måte(vanskelig å forklare). Var hos en skredder for å legge den opp, og hun telte totalt 6 lag (med tyllet under osv). Kjøpte a-line underskjørt fra ebay. Den er helt grei... Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en med spiler, tror kanskje den hadde vært lettere å gå med.... hmmm.... men kjolen ser fin ut med den ihvertfall. Brudekjolen er litt tung pga alle lagene og slepet. Har prøvd kjoler som er endel lettere. Ray, her er linken til kjolen din. Har sett på den selv og synes den er nydelig:) Gratulerer!!! Kjole Phuong Min er egentlig en maggie sottero kopi. Her er originalen.
~Minni~ Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Takk for hjelpen igjen. Drømmer om denne typen kjoler med chiffon, men jeg har enda ikke prøvd noen. Får ta meg en tur til et sted hvor de selger Maggie Sottero og prøve noen og så kanskje bestille på bridalonlinestore... Jeg må kankje regne med at det koster en del å legge opp en sånn kjole siden det er så mange lag, men det har man jo alltids råd til når selve kjolen er så billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå