Gå til innhold

Somethingblue.dk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte masse varer til bryllupet mitt fra somethingblue.dk på nettet. Bl.a. sløret mitt, servietter med navnetrykk, ris, kaketopper, engangskamera, tostmasterklokke osv. Varene ble bestilt den 16.april, og jeg regnet med at det skulle være god tid til bryllupet som skal være 21.juli. Pengene ble trukket fra min konto med en gang, men har fortsatt ikke fått varene. Sendte en mail og etterlyst dem, med fikk til svar at de ventet på den sist kaketoppen min som de ikke hadde fått inn ennå. Etter å ha ventet ytterligere to uker, sendte jeg en ny mail og spurte om de ikke kunne være så snill å sende varene, og heller ettersende den siste kaketoppen hvis den kom. Jeg kunne godt betale ekstra frakt for den skrev jeg. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra de, og har sendt to mail til men ennå ingen respons. Begynner å bli urolig, da det bare gjenstår en måned til bryllupet og jeg mangler mange viktige ting. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :forvirret:

Er det noen som har opplevd det samme fra denne nettbutikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bestilte masse varer til bryllupet mitt fra somethingblue.dk på nettet. Bl.a. sløret mitt, servietter med navnetrykk, ris, kaketopper, engangskamera, tostmasterklokke osv. Varene ble bestilt den 16.april, og jeg regnet med at det skulle være god tid til bryllupet som skal være 21.juli. Pengene ble trukket fra min konto med en gang, men har fortsatt ikke fått varene. Sendte en mail og etterlyst dem, med fikk til svar at de ventet på den sist kaketoppen min som de ikke hadde fått inn ennå. Etter å ha ventet ytterligere to uker, sendte jeg en ny mail og spurte om de ikke kunne være så snill å sende varene, og heller ettersende den siste kaketoppen hvis den kom. Jeg kunne godt betale ekstra frakt for den skrev jeg. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra de, og har sendt to mail til men ennå ingen respons. Begynner å bli urolig, da det bare gjenstår en måned til bryllupet og jeg mangler mange viktige ting. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :forvirret:

Er det noen som har opplevd det samme fra denne nettbutikken?

Jeg som akkurat idag har bestilt varer derfra idag :hakeslepp::hakeslepp:

Skrevet
Jeg som akkurat idag har bestilt varer derfra idag :hakeslepp::hakeslepp:

Kan jo bare være at jeg har vært uheldig. Får håpe du får dine varer raskere. Lenge til bryllupet?

Skrevet

Håper varene dine kommer snart, for det kan ta litt tid i tollen også (regner med at du må betale toll siden du har bestilt så mye) . Varer over 200,- som jeg har bestilt fra div nettbutikker har blitt liggende ganske lenge i tollen. (ca 10 dager)

Venter på sløret mitt selv, og merker at jeg begynner å bli stressa...

Skrevet

Jeg ville ringt...

I følge en del av brukerne på et dansk bryllupsforum jeg av og til leser på, er det mye rot med den butikken...

Du fikk kanskje en ca leveringstid da du bestilte? Ikke gi deg, varer du har betalt for skal du ikke måtte vente så lenge på. kaketoppen kan de jo bare ettersende som du sier.

(jeg syns forresten ikke du skal betale ekstra frakt - de burde skjønne selv at f.eks slør er noe man vil ha i litt god tid...)

Skrevet
Kan jo bare være at jeg har vært uheldig. Får håpe du får dine varer raskere. Lenge til bryllupet?

Bryllupet er 18.08 altså like under to måneder igjen! Så vi får hhåpe d går bra da :)

Har lest et sted at andre er så fornøyd med de skjønner du.

Så vi får håpe håpe håpe ;)

Skrevet

Kan jo hende at du har krysset av eller ikke krysset av på et sted hvor det står at alt skal sendes samlet. Veldig mange nettbutikker som har denne muligheten og ikke alltid man legger merke til den.

Skrevet
Kan jo hende at du har krysset av eller ikke krysset av på et sted hvor det står at alt skal sendes samlet. Veldig mange nettbutikker som har denne muligheten og ikke alltid man legger merke til den.

Når du sier d så står d faktisk et sted der ja.. husker d nå. D stod at hvis en vare ikke var inne,men de ventet den, så ville resten av bestillingen følge den ene varen.

Skrevet

Jeg bestilte derfra for snart to uker siden. En uke etter at jeg bestilt så fikk jeg beskjed om at varene var utsendt - men da hadde jeg ikke bestilt noe som ikke var inne på lager. Snart bare to uker til bryllupet, så jeg håper det kommer i tide...

Skrevet

Venter på mine varer også, men jeg tror de er sendt. Det er nok posten/tollen som sitter og gnir på kameraene mine :P

Skrevet

Jeg bestilte kameraer derfra, fikk de etter 9 dager. Er veldig fornøyd med den butikken.

Skrevet (endret)

Har fått kameraene mine nå :) De kom i dag. Nå venter jeg bare på toastmasterbjellen som de skulle ettersende. Ble ingen toll på varene, og det er jo greit. Det tok forresten 9 dager fra jeg bestilte til mine varer kom også.

Endret av darkness|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...