Gå til innhold

Mine to hunder

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Det er nesten en måned siden minstemann kom til oss. I begynnelsen var han veldig underdanig, og viste tegn til underkastelse hele tiden. Kort tid etter begynte han å vise seg når han var i nærheten av oss, og det var vanskelig for den eldste å tolerere. De kunne fly på hverandre, og jeg syntes det var ubehagelig å ha de nær meg samtidig. Etterhvert ser dette ut til å gå seg til - vi kan hilse på og kose med begge samtidig. Dessuten gir vi den eldste masse oppmerksomhet, slik at han ikke føler seg oversett.

De krangler fremdeles litt ved felles mating, men jeg vet at dette er en viktig arena å vise overlegenhet på, så jeg er forberedt på at det aldri vil bli bedre.

Poenget mitt med dette var bare å fortelle at det ser ut som de endelig begynner å bli gode venner, og at de er veldig skjønne. :rødme: To-åringen legger seg i sjefens seng, de ligger ved siden av hverandre på plenen og søker sammen når de er inne. Håpet mitt er selvsagt at de skal bli uadskillelige. Boxer og pointer står igrunn godt til hverandre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Det gjør gatemix og xolo og :) Fikk ei ny frøken på 3 år på prøve mandagskvelden. Hun passer ypperlig inn i vår lille kjernefamilie, sånn bortsett fra at min kjære var kjeeeeempefarlig fram til i går. Men sånn er de fleste xoloer da... Skeptiske og overnervøse. Har gått seg til veldig bra nå da, og det så koselig å se at hun søker til meg når hun blir nervøs. Ser ut som vi får ei ny minstejente neste helg :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...