KimseImse Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Så sånn er det; jeg har aldri brydd meg om sminke og utseende før, men akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg faktisk ser at jeg kan ta meg bedre ut. Og at det faktisk gjør noe med selvbildet mitt. Jeg blir mere utadvendt, når jeg trivs med meg selv. Så... nå vurderer jeg øyenbrynene mine. Kanskje jeg skulle forsøkt napping som så mange gjør. Har litt kraftige bryn. Men hva koster slikt egentlig? Og må man ha regelmessige behandlinger for å holde dem fine? Vondt? Og hva skjer den dagen man ikke lenger napper dem... sitter man da med værre bustete bryn enn tenkelig er?? Tips, råd og innspill taes imot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 det koster ca 200 kr for å farge, forme, nappe og vokse der jeg går. tror det er nokså standard pris. det har mye å si for helheten, eller hva jeg skal si, med pene øyebryn. litt vondt å vokse til å begynne med, men du blir vant, det er jo ikke så mye som skal til heller. jeg får det gjort hver 3. eller 4.uke, så det blir jo noen kroner tilsammen, men det er det verdt synes jeg. kan jo være at du kan nappe litt selv også, jeg har ikke kommet så langt enda.
KimseImse Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg tror det er verdt de kronene altså. Å føle seg vel. Takk for svar. Jeg skal finne meg klinikk og ringe å bestille meg time!
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Tror ikke du vil sitte igjen med mer bustete øyenbryn enn du eventuelt har nå om du slutter å nappe. Hårsekker tryller seg ikke bare fram, så det er bare de få du har nappet som kommer tilbake :-) Det jeg synes er rart, er at den tiden jeg var gotherkid med nappede og oppstrekede øyenbryn (jæh) så vokste det under ut hele tiden, men der bryna skulle gå, da jeg ville ha dem igjen, der brukte de to år å komme ut! Vanskelige bryn det der.
Fresi Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 .... og hvis du bare skal nappe/forme, kan du få det mye billigere enn 200 ... !
Gjest Gjest_Jumbo_* Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 .... og hvis du bare skal nappe/forme, kan du få det mye billigere enn 200 ... ! Er det noen her som kan annbefale et sted hvor man kan få gjort det billig og bra i Drammen / Oslo området..
Fresi Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Clinique 911 i Drammen! Fantastisk navn på hudpleiesalong eller hva
Gjest Alou Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Hmm...på "min" hudpleiesalong koster det 200 for voksing av bryn og 150,- for farging av bryn og vipper. Hva synes dere om de prisene? Jeg vet ikke om jeg gidder å stresse for å finne noe billigere, hvis det er vanskelig...
nynne Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 (endret) her betaler jeg 200kr for voksing/forming av bryn samt farging av bryn og vipper. 120kr for kun farge eller kun forming/voksing. Endret 22. juni 2007 av nynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå