Gjest Anne21 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei Mandag morgen tok jeg steget og kjøpte meg en vibrator Den er ca 23 cm lang Men hvor langt inn kan jeg bruke den uten at det gjør vondt ? Er det noen som kan svare meg på dette Ps ser også at de har potensmiddel for menn vil dette også virke på damer?? Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 22. juni 2007 av Trille
Amalie_85 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 stapp den inn og kjenn sjøl. ingen fasit svar
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hvor mange centimeter du kan ta inn av vibratoren er umulig for oss andre å si, det varierer jo fra jente til jente. Du får bare stappe den inn og se hvor mange centimeter du får opp i fitta di. Hva i all verden skal du med potensmiddel for menn som er beregnet på å gi menn erkesjon?
Gjest Anne21 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Problemet mitt er at jeg er meget trang (tror jeg ) Og jeg har hørt at endel potensmiddel virker på damer også at det tilfører litt extra blod eller følsomhet Jeg er ikke sikker
Wildy Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Nå tviler jeg sterkt på at du tar i rennfart og kjører vibratoren inn, så du vil helt sikekrt stoppe før evt når det gjør vondt. Og angående potensmiddel... de fleste er sterkt oppskrytt.... Hva alt dette har å gjøre med hvor trang du er skjønner jeg ikke helt...
Gjest timmy Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hei anne De potensmiddlene du har sette er ikke for damer har selv prøvd dem de virker på menn men tror damer har lite utbytte av dem Hvis du ikke skal kjøpe til en mann da Kos deg med vibratoren dere finner sikkert ut av ting etter hvert
Jalp Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg foreslår at du tar en tur på Kondomeriet og fikser deg litt glidemiddel, slik at du kan få til å eksperimentere litt uten at det påfører deg smerte. Jeg kan godt forstå at det ikke er så lett å bli kåt når man skal forsøke noe man ikke har prøvd før, og samtidig er litt skeptisk. Når det gjelder potensmidler for kvinner vet jeg veldig lite, men mange mener at de får mer overskudd (og lyst) ved regelmessig bruk ab Rosenrot. Dette får du kjøpt på alle helsekostforretninger. Endret 20. juni 2007 av Jalp
Gjest beekeeper Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 stapp den inn og kjenn sjøl. ingen fasit svar Ingen grunn til å være diskret!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også bestilt min første vibrator derfra, gleder meg til den kommer.
Amalie_85 Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Ingen grunn til å være diskret! nei er ikke alltid det
Gjest *Frida* Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Terje: Mannfolk og penis er bare sååå 2006, da! Må følge litt med, lissom! Neida. Trådstarter: jeg vil også anbefale glidekrem istedet for potensmiddel. Hvis du er ordentlig våt (naturlig eller av glidekrem) vil du ikke føles så trang. Og bare prøv deg fram med vibratoren, kjenn på hva som føles best. Utforsk litt. Personlig synes jeg vibratoren gjør best nytte for seg på klitoris, og helt ytterst ved skjedeinngangen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Jeg synes vibratoren gjør best nytte for seg på utsiden, men det går jo an å stikke den inn også. Akkurat hvor langt inn kommer an på hva som føles godt. Prøv deg fram
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå