Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Om du hadde hatt en ONS med en bekjent, dere hadde blitt enige om at ingen skulle få vite om det, og du så hadde oppdaget at vedkommede har fortalt folk på jobben din om dette.. Hvordan ville du taklet det?
Rosalie Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Ingenting..? Hva er problemet, liksom? Dere pulte, han fortalte. Du kan bli litt sur på han, såklart, men ellers er det vel lite du kan gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Enn om jobben din var viktig for deg, og sånne ting var avgjørende for hvordan kollegaene dine så på deg?
Rosalie Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Enn om jobben din var viktig for deg, og sånne ting var avgjørende for hvordan kollegaene dine så på deg? Latt være å pule på kompisen min..?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Det skulle du vel strengt tatt tenkt på før dere hoppet til sengs..
Solskinnsbolla Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 avtalebrudd! synes du skal refse vedkommende veldig unødvendig - sikkert ingen krise- men man må da kunne stole på folk!! spes i en jobbsituasjon! det er greit å skille jobb og privatliv- slik at man kan fokusere og jobben blir minst mulig komplisert
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Latt være å pule på kompisen min..? Enkelte ganger skjer ting bare. Prøv å være i ufrivillig sølibat i to år for så å bli satt i en situasjon der det er umulig å tenke klart, så skjønner du det kanskje Nå når han har gjort det verste han kunne gjøre mot meg (ja, uten å bli direkte voldelig, da), får jeg nesten lyst til å bli like ekkel tilbake :slåss: avtalebrudd! synes du skal refse vedkommende veldig unødvendig - sikkert ingen krise- men man må da kunne stole på folk!! spes i en jobbsituasjon! det er greit å skille jobb og privatliv- slik at man kan fokusere og jobben blir minst mulig komplisert Ja, jo, folk glemmer vel etter et år eller to. Men er så irritert
Gjest StockDama Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 returner avtalebruddet med å si han var helt rævva i senga? =D
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 returner avtalebruddet med å si han var helt rævva i senga? =D Tja, han var ikke så imponerende - og langt fra så velutstyrt som man skulle tro. Peke ham ut for alle som er i nærheten hver gang jeg ser ham, fortelle at jeg har vært bortpå ham, for så å vifte megetsigende med lillefingeren kanskje? Neida, kan vel ikke være så slem, men tanken gjør litt godt
Solskinnsbolla Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Enkelte ganger skjer ting bare. Prøv å være i ufrivillig sølibat i to år for så å bli satt i en situasjon der det er umulig å tenke klart, så skjønner du det kanskje Nå når han har gjort det verste han kunne gjøre mot meg (ja, uten å bli direkte voldelig, da), får jeg nesten lyst til å bli like ekkel tilbake :slåss: Ja, jo, folk glemmer vel etter et år eller to. Men er så irritert ja, det er det jeg mener. at du må si det til vedkommende- at dette plager deg- at du er sint! så veit h*n hvor h*n har deg hen!!
Rosalie Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Men herregud - dersom du jobber et sted hvor det er krise at du har sex, så får du leve i sølibat fram til du er gift, da, eller skifte jobb. Man må faktisk regne med at slikt lekker ut. Om ikke annet så har folk en tendens til å bli løsmunnet i fylla.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 ja, det er det jeg mener. at du må si det til vedkommende- at dette plager deg- at du er sint! så veit h*n hvor h*n har deg hen!! Ja, blir nødt til det. Men trenger en uke eller to til å sove på det og roe meg - prater meg med ham nå kommer jeg til å være og sikkert ende opp med å true med å fortelle bort ting om ham som jeg vet han ikke har lyst til at jeg skal slarve om. Føler meg rett og slett tråkka på, her trodde jeg vi hadde litt uskyldig moro som ikke kom til å få noen konsekvenser, og så forteller han det til de som jeg aller minst vil skal vite sånt om meg
W. Wallace Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Ingen grunn til å dvelle over det. People have sex, so what? Aksepter at situasjonen er som den er og lær til neste gang. Ikke vær hard mot deg selv, bare ekstraher lærdommen. Hvis du lurte, lærdommen er: Aldri gå to år i sølibat
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 man må da kunne stole på folk!! spes i en jobbsituasjon! det er greit å skille jobb og privatliv- slik at man kan fokusere og jobben blir minst mulig komplisert Enig, og jeg synes TS kan si akkurat det. Da får man sagt fra på en måte som hverken er for skarp eller for snill.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Tja, han var ikke så imponerende - og langt fra så velutstyrt som man skulle tro. Peke ham ut for alle som er i nærheten hver gang jeg ser ham, fortelle at jeg har vært bortpå ham, for så å vifte megetsigende med lillefingeren kanskje? Neida, kan vel ikke være så slem, men tanken gjør litt godt Litt nysjerrig.. Hva fikk deg til å tro han var velutstyrt? Og hvor liten var den? Litt stygt om det er noe han sliter med..
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Litt nysjerrig.. Hva fikk deg til å tro han var velutstyrt? Og hvor liten var den? Litt stygt om det er noe han sliter med.. Ja, det skulle jeg også likt å vite. Hva er "the giveaway" hva ang. størrelse når han har klær på? Og om du mister evnen til å tenke fordi du har levd i sølibat, bør du si fra til de som sitter på når du f.eks. kjører bil....
gompen Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Om du hadde hatt en ONS med en bekjent, dere hadde blitt enige om at ingen skulle få vite om det, og du så hadde oppdaget at vedkommede har fortalt folk på jobben din om dette.. Hvordan ville du taklet det? Jeg ville holdt hodet høyt hevet, og stått for det jeg hadde gjort. Er vel ikke noe krise at man har hatt sex med noen? Hev deg over sladderet, og ikke synk ned på hans nivå ved å fortelle detaljer om han. Du kan være til å stole på selv om han ikke var det, ellers er du ikke noe bedre selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå