Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er vel relativt anonym tror jeg - selv om jeg har møtt en del brukere på treff - og omgås jevnlig andre her inne.

Riktignok legger jeg ikke ut så mye veldig private ting - men etter en del år har det nok blitt noe - så det kan jo tenkes at hvis noen trodde jeg var meg - ville de kunne få det bekreftet gjennom å lese alle gamle innlegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg unnlater bevisst å fortelle viktige ting om meg selv som kan avsløre meg. I begynnelsen var jeg litt paranoid, men merker at jeg bryr meg mindre nå enn før. Men om noen av mine nære venner hadde begynt å lese om meg helt tilfeldig, så kan det være de hadde gjenkjent meg.

Samboer vet at jeg skriver her, men ikke hvem jeg er. Hvis han går inn her, så vil han finne meg automatisk pålogget, men han sier han ikke skal avsløre meg. Dette kun fordi jeg vil ha en frisone, ikke fordi jeg skriver noe som er hemmelig for ham.

Men det hender jeg forundrer meg over brukere som legger ut detaljerte og private opplysninger om venner og familie, samtidig som de legger ut bilder av seg selv. Med andre ord så avslører man fort mye om andre, som kan bli gjenkjent. Én ting er de valgene man tar på vegne av seg selv, noe annet er de man tar på vegne av andre.

Gjest -eline-
Skrevet

Hvis folk vil så er det ingen problemer med å finne ut hvem jeg er, det er jeg fullstendig klar over og derfor sier jeg ikke ting jeg ikke kan stå for eller utleverer andre.

Skrevet

Jeg ønsker å være anonym her inne. Prøver å legge lite fakta om meg selv.

Har kjent igjen en person fra hjembyen min her. Kjente henne igjen ut fra diverse info hun la ut i forskjellige innlegg (bosted, yrke, arbeidsplass, alder, antall barn, ektemann +++++). Det er litt morsomt når jeg nå vet en del om sexlivet hennes/deres.

Gjest Chrizzy
Skrevet
INGEN, jeg gjentar INGEN er anonym her. Jeg har gjenkjent ei fra jobben her og hun utleverer seg som F###. Jeg vet nå hvor ofte hun har sex, hvor ofte hun masturberer(og hvordan :overrasket: )Så nei, anonym er man ikke!

Jeg ønsker å være anonym her inne. Prøver å legge lite fakta om meg selv.

Har kjent igjen en person fra hjembyen min her. Kjente henne igjen ut fra diverse info hun la ut i forskjellige innlegg (bosted, yrke, arbeidsplass, alder, antall barn, ektemann +++++). Det er litt morsomt når jeg nå vet en del om sexlivet hennes/deres.

Hvorfor er det så fryktelig ille/stort at dere vet noe om sexlivet til noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...